SÄLJES Mutant - Priskoll på min samling

Loudermilk

Veteran
Joined
21 Jun 2026
Messages
4
Hej.
Rensade ut i mitt gamla förråd och fann min samling av Mutant.
Har dock ingen koll på vad dessa är värda, så skulle gärna ta emot hjälp på det.

Innehåll:
• Grundboxen: “Mutant – Ett Action-Rollspel i en mörk framtid”
• Regler
• Värld
• Tabeller
• Cul de Sac – Ett äventyr i Neo-Paris
• Krim – En regelmodul på andra sidan lagen
• Änglars Skugga – Ett mutantäventyr
• Ypsilon 5 – Sönderfallets mörker

Skick: Normalt bruksslitage på boxen men häftena är alla i riktigt bra kvalité.
 

Attachments

  • IMG_1714.jpeg
    IMG_1714.jpeg
    486.1 KB · Views: 19
Hej, skulle säga att du får:
300-400kr för boxen
300-650 för Cul de Sac
250-450 för Krim
200-300 för Änglars skugga
200-300 för Ypsilon 5

Detta baserat på Traderas senast sålda samt egna tidigare försäljningar. Med tanke på skicket kan du få lite mer för dem om det rör sig om riktiga samlarexemplar i superskick (och dina ser jättefina ut :)).

Paketpris kan du nog få runt 1000-1400kr av någon.

Bara min värdering - nån får skrika om det är helt galet.
 
Hej.
Rensade ut i mitt gamla förråd och fann min samling av Mutant.
Har dock ingen koll på vad dessa är värda, så skulle gärna ta emot hjälp på det.

Innehåll:
• Grundboxen: “Mutant – Ett Action-Rollspel i en mörk framtid”
• Regler
• Värld
• Tabeller
• Cul de Sac – Ett äventyr i Neo-Paris
• Krim – En regelmodul på andra sidan lagen
• Änglars Skugga – Ett mutantäventyr
• Ypsilon 5 – Sönderfallets mörker

Skick: Normalt bruksslitage på boxen men häftena är alla i riktigt bra kvalité.

Om du även har rollformulär - sälj dem separat. Det kan ge en hel del. Bäst är förstås ett helt block, som kan dra in flera hundra på Tradera. Men kanske inte nu på sommaren.
 
Last edited:
Hej, skulle säga att du får:
300-400kr för boxen
300-650 för Cul de Sac
250-450 för Krim
200-300 för Änglars skugga
200-300 för Ypsilon 5

Detta baserat på Traderas senast sålda samt egna tidigare försäljningar. Med tanke på skicket kan du få lite mer för dem om det rör sig om riktiga samlarexemplar i superskick (och dina ser jättefina ut :)).

Paketpris kan du nog få runt 1000-1400kr av någon.

Bara min värdering - nån får skrika om det är helt galet.
Så bättre att sälja dem en och en då?
 
Så bättre att sälja dem en och en då?
Det är nog nästan alltid bäst pengar att sälja en o en. Paket är nog mer grejen om man har en massa o inte orkar fippla. Eller så plockar man ut dyrgriparna ur högen med 50 böcker o säljer separat, sen kör lite paket av det billigare.

Men pallar du, är det nog nästan alltid bäst pengar att sälja grejerna en o en.
 
Så bättre att sälja dem en och en då?
Håller med föregående talare. Bättre för dig rent ekonomiskt att sälja en och en, även om det är smidigt att sälja alla i ett paket. Inte alla som orkar lägga ut annonser och packa massa paket.
 
Back
Top