Nekromanti Mutant Hindenburg

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,530
Åh vad glad jag blev när jag ramlade över Late Pledge för Mutant Hindenburg, det hade gått mig helt förbi att Ligan jobbade på det!

Jag hittar dock ingen information på varken hemsidan eller facebook om när releasen är planerad. Är det någon som vet?

Och en fundering, hur kommer det sig att det inte finns något forum för Fria Ligan här?
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,514
BiobunkerVII;n332871 said:
Och en fundering, hur kommer det sig att det inte finns något forum för Fria Ligan här?
Helt enkelt eftersom Fria ligan har ett eget forum som du hittar här. :)
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,530
Jo jag vet att de har ett forum på sin egen hemsida. Och då var det alltså inte konstigare än så.
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,259
Location
Kullavik
BiobunkerVII;n332871 said:
Åh vad glad jag blev när jag ramlade över Late Pledge för Mutant Hindenburg, det hade gått mig helt förbi att Ligan jobbade på det!

Jag hittar dock ingen information på varken hemsidan eller facebook om när releasen är planerad. Är det någon som vet?

Och en fundering, hur kommer det sig att det inte finns något forum för Fria Ligan här?
Release skall enligt Kickstarter vara planerad i november, men utifrån senaste uppdateringen så låg man efter med den medföljande kampanjen, så jag gissar att det blir under vintern/våren.
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,182
Henke;n332874 said:
Release skall enligt Kickstarter vara planerad i november, men utifrån senaste uppdateringen så låg man efter med den medföljande kampanjen, så jag gissar att det blir under vintern/våren.
Precis. De släppte kap 1 och en karta till backare nyligen. Men jag tolkades et som att kampanjen kommer senare. Kanske läste fel?
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,259
Location
Kullavik
Bifur;n332875 said:
Precis. De släppte kap 1 och en karta till backare nyligen. Men jag tolkades et som att kampanjen kommer senare. Kanske läste fel?
Hmm fast tänker du att man skickar ut spelet i omgångar då? Jag tänker att man samfraktar när allt är klart? Tror inte att jag läst något om att leveransen skulle delas upp? (Fast det hade såklart varit att föredra om man fick välja). Däremot har jag för mig att jag läst att Symbaroum Mörkrets Moder skulle delas upp i olika leveranser utifrån att Spelledarens bok inte kommer hinna bli klar.
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,530
Henke;n332874 said:
Release skall enligt Kickstarter vara planerad i november, men utifrån senaste uppdateringen så låg man efter med den medföljande kampanjen, så jag gissar att det blir under vintern/våren.
Tack för info
 
Joined
1 Feb 2013
Messages
660
Location
Nibiru
Halloj! Målet är fortfarande att skicka ut grundboken före årsskiftet. Om kampanjboken inte blir klar i tid så kan vi skicka den separat lite senare. Men denna info är inte 100% säker, vi återkommer med mer säker info så snart vi har den!
 
Top