NYHET Mutant Ad Astra till våren

Stareater

Får vissa att fatta vad rollspel kan vara.
Joined
6 Apr 2017
Messages
818
Location
Umeå
Såg att ingen skrivit om det så jag basunerar ut det till de som är intresserade och har missat. Det ser ut som att Ad Astra till MY0 som många väntat på länge, äntligen ser ut att bli verklighet till våren.


EDIT: Korrigerade hur länge folk väntat baserat på mer information längre ned i tråden.
 
Last edited:
Joined
1 Feb 2013
Messages
667
Location
Nibiru
Såg att ingen skrivit om det så jag basunerar ut det till de som är intresserade och har missat. Det ser ut som att Ad Astra till MY0 som många väntat på sedan 2019, äntligen ser ut att bli verklighet till våren.

Sedan 2014, faktiskt (Ad Astra nämns i grundspelet). Eller sedan 1985, om man ska vara helt korrekt. :)
 

EvilSpook

Tämligen dålig överlag.
Joined
15 Oct 2008
Messages
1,842
Location
Off grid
Eller sedan 1985, om man ska vara helt korrekt. :)
Fast ska man vara helt korrekt så väntade vi bara från 1985-1992. Sen kom ju Mutant Rymd och vi blev plötsligt väldigt försiktiga med våra förväntningar fram till 2014 då det återigen fanns en chans att det skulle kunna bli nåt bra.

:gremooo:
//EvilSpook
 
Joined
1 Feb 2013
Messages
667
Location
Nibiru
Fast ska man vara helt korrekt så väntade vi bara från 1985-1992. Sen kom ju Mutant Rymd och vi blev plötsligt väldigt försiktiga med våra förväntningar fram till 2014 då det återigen fanns en chans att det skulle kunna bli nåt bra.

:gremooo:
//EvilSpook
Det har du alldeles rätt i. :)
 

EvilSpook

Tämligen dålig överlag.
Joined
15 Oct 2008
Messages
1,842
Location
Off grid
SPOILER: Anders Blixt skulle visa sig få rätt. Mutant Ad Astra kom inte ut under 1990 heller....
Vore det inte ännu coolare om den släpptes 2121 istället?
Fast jag orkar inte vänta så länge...

:t6b-2: :t6b:
//EvilSpook
 

Badmojo

Old’s cool
Joined
21 Sep 2011
Messages
1,877
Location
Marjura
Ah, verkar komma en beta inom kort. Förtitten såg riktigt färdiglayoutad ut.
 
Last edited:
Top