Musik som är "stuck in your head" den här veckan?

Ivan NWG

Swordsman
What music, band, album has been stuck in your head all week? Preferably with a link.

For me, I rediscovered an album we used to listen to in college while playing 40K.

Complete cheese

Sedan denna beatbox/akapella-grupp som jag tittat på en gäng reactions på:

Denna har varit ständigt i min hjärna.

...tillsammans med en annan beatboxer som jag gått och nynnat på:

Jag vet inte varför men sen jag började spela (har inte spelat klart) så har jag lyssnat mer än jag vill erkänna på några av sea powers låtar till Disco Elysium. Tog en av alla som ofta får gå på repeat.

Har även snöat in på tidigare Eurovisions vinnar bidrag, speciellt denna version. Den talade till mig på ett personligt plan även om jag inte är Ickebinär, men mer utifrån perspektivet att höra till en icke normativ sexualitet.

Idag den här på repeat. Har inte spelat Veedon Fleece på ett tag, men när man väl gör det finns liksom inget annat.

Då jag har en treåring hemma så har den här låten spelats mycket hemma och därmed fastnat i huvudet 😂🙈

En cover på en anime-låt. Tjejen som sjunger artikulerar på ett väldigt intressant sätt:

Den här AI-låten har gått åtskilliga varv i musikspelaren den senaste veckan:

Nej öppna inte länken nedan, den är inte bara AI, den är olämplig för arbetsplatsen, hemmet och alla andra platser och tidpunkter också.

Jag har lyssnat på Hermanos Gutierrez om och om igen. Det är något med deras eg rätt simpla musik som bara går rakt in i mitt hjärta

Last edited:
Back