Nekromanti murvelbest2

Gylf draken

Warrior
KÖP Monster och varelser, det är ett tips.

Den är som en korsning mellan en hudn och en björn med tjock päls samt bockhorn.

Jens.L "Kunde du inte gjort en OFFTOPIK på NR 1?"

ClawHawk

Veteran
Ett problem bara...

Monster & Varelser finns inte att köpa någonstans som jag känner till

(Bortsett från antik-rundan kanske :gremlaugh:)

Gylf draken

Warrior
sorry, tänkte inte på att den kanske börjar bli slutsåld.

Men som sagt (nedan) så finns det en bild i eon 1-2 vid nedkylings reglerna, vet inte om "Skaparna" skulle ha något emot om man lade upp bildenb från MoV här på forumet, hör med dem.

VH Jens.L "Kolla på Beg affärer"

Jaggernaut

Hero
aha, tänkte la att det var den, den med en dvärg(?) ovanpå?

Jupp en dvärg. Dvärgar från de nordliga dvärgafästena (mycket snö) brukar använda dessa som riddjur.

Jaggernaut

Hero
Monster & Varelser finns inte att köpa någonstans som jag känner till

Den brukar ploppa upp titt som tätt på tradera, eller ja kanske inte så ofta men jag har set den där ett par gånger.

Eon2

Veteran
Är inte de som människornas hästar typ, fast bara mer agro :p. Har jag fel om jag tror att det har eller ska komma ut en ny monster bok, i så fall så är den säkert med där

Hjalle

Swashbuckler
Monsterboken skall ersättas av tre böcker, varav en, Monster i Mundana (avhandlar fjantasy klipp-och-klistra-monster), redan kommit. Därefter kommer nog Bestialiska folk, vilket avhandlar mer intelligenta 'monster', såsom kamorfer, ulvar, troll, sånna. Sist kommer nog Vilddjur & Bruksdjur, vilket avhandlar djur i Mundana. I den sistnämna får vi se murvelbesten, och med andra ord behöver vi nog vänta ganska långt på den. Om inte Neogames är goa och lägger upp den på hemsidan, men det vågar man väl inte hoppas. :gremsmirk:

-Hjalle, murflabusten.