Konvent MunkCon 6

Tack spelare på I Rikets Tjänst, ni lyckades med ert uppdrag och vi hade väldigt roligt, trots att ni fick anti-fascistisk verkanseld mot er! Vill man läsa mer om I Rikets Tjänst så finns det här: https://publish.obsidian.md/riket/Introduktion
Riktigt snyggt och bra system och setting som jag bara kan uppmuntra dig till att fortsätta producera. Det här är mer färdigt och genomarbetat än mycket annat som kommer ut, enligt mig.

Tack alla för ett fantastiskt MunkCon (som vanligt).
Jag SL:ade Longwinter för bl. a. @Yenniz och @Dimfrost (resten har jag inte användarnamnen för). Det var iaf jättekul för min egen del!
Jag spelade Worlds without Numbers med @MalcolmLittle på eftermiddagen, också väldigt skoj! Alltid roligt att få vara kartritare!
Härligt eftersnack och diskussioner på slutet av kvällen!
Ser fram emot nästa konvent!

Tack alla för ett fantastiskt MunkCon (som vanligt).
Jag SL:ade Longwinter för bl. a. @Yenniz och @Dimfrost (resten har jag inte användarnamnen för). Det var iaf jättekul för min egen del!
Jag spelade Worlds without Numbers med @MalcolmLittle på eftermiddagen, också väldigt skoj! Alltid roligt att få vara kartritare!
Härligt eftersnack och diskussioner på slutet av kvällen!
Ser fram emot nästa konvent!
Enda problemet som jag känner är att jag vill fortsätta kampanjen med er! Så många frågetecken, så få svar! Det kliar i hela min kropp efter att få veta mer. Som en tv-serie som bara kom till pilotavsnittet.

Tack för en fantastiskt evenemang. Alla spelledare imponerade och bjöd på en härlig spelupplevelse :D Ett extra stort tack till @DevL för en otroligt rolig spelsession och kreativt spelsystem. Varmt rekommenderar alla att prova på Potency!

Enda problemet som jag känner är att jag vill fortsätta kampanjen med er! Så många frågetecken, så få svar! Det kliar i hela min kropp efter att få veta mer. Som en tv-serie som bara kom till pilotavsnittet.
Om jag nånsin får en Longwinter-kampanj på plats så lovar jag att det kommer annonseras här efter spelare :)

Back