Galet!! Glad att vi hann in innan repet drogs.TRE MINUTER OCH FYRTIONIO SEKUNDER tog det för platserna att fyllas.
Och då fick vi med en person mer än det var tänkt då de två sista lyckades anmäla sig EXAKT samtidigt.
Det bjussar vi på.
9 min är mer än dubbla tiden det tog att fylla9 minuter över och jag missade det. D:
Av någon anledning blir det aldrig det man tänkt sig innan när man väl är på plats...Då var det dags att klura på vilket spel man vill köra! Hittills är önskelistan hela sju av spelen, men man får väl se var man får plats, kanske.![]()
Och detta ser vi som en styrka med MunkCon.Av någon anledning blir det aldrig det man tänkt sig innan när man väl är på plats...
Absolut, man blir lika positivt överraskad varje gång man upptäcker nya saker på MunkCon - detta baseras givetvis främst på alla fantastiska deltagare och den goda stämning som uppstår.Och detta ser vi som en styrka med MunkCon.
Ja, jag tror mig kunna säga att spelledarna är så entusiastiska över det de erbjuder att spela, att det brukar vara riktigt roligt var man än hamnar! De scenarion jag har fått spela på MunkCon har alla varit mycket givande!Då var det dags att klura på vilket spel man vill köra! Hittills är önskelistan hela sju av spelen, men man får väl se var man får plats, kanske.![]()