Konvent MunkCon 3 – Gamla stans mysigaste rollspelskonvent

Det jobbas lite inför Munkcon!

(det troligtvis tillfälliga) Arbetsnamnet på äventyret som snickras på till DoD23 är "Saltvinds sista färd" - där spelarnas karaktärer befinner sig som passagerare på skeppet Saltvind med destination Arkand. Ett mysterium utvecklas under resans gång och det är upp till spelarna hur resan slutar...

Attachments

• projekt.jpg
    projekt.jpg
    308.2 KB · Views: 8
Last edited:
Får bli en favorit i repris, med Bargains & Bloodshed. Månaden har gått på tok för fort för att preppa TBZ. Tur att du håller fanan @Zeedox !

Måste tyvärr vara en dålig människa och ställa in i sista minuten på grund av slemhosta som inte vill ge sig och som inte är kompatibel med rollspel i en källare. :(

Bra beslut. Har man något hostigt nu är det nog stor risk att det är Covid tyvärr.

Jag är i alla fall frisk och kry så jag kommer som planerat 😁 Lillgrabben höll mig vaken några timmar inatt så jag har försovit mig lite. Så kanske inte hänger på låset vid öppning, men försöker att inte bli alltför sen 😊

Nu har vi stängt dörren (det drar kallt). Vill ni komma in är det bara att banka.

Hurra för Munkcon! Så himla kul. Tusen tack för en riktigt rolig dag! 🖤
hear hear!
Tyckte det flöt på riktigt bra (var bara där 11-15, men hann med ett underhållande pass Pirate Borg ‘Buried in the Bahamas) i regi av @Hägerstrand. God öl, trevligt, mysiga lokaler, bra spellutbud etc. Keep em comin’

/Dead Eyes

Last edited:
Back