Nekromanti Multiplayer till ps2

Eskil

Warrior
Joined
10 Oct 2001
Messages
292
Min lillebror letar desperat efter ett multiplayerspel till Playstation 2 som inte är fighting, sport (inkluderat racing) eller shoot 'em up. Finns det någon på detta forum som har några bra förslag?
 

UnConnected

Veteran
Joined
10 Apr 2002
Messages
162
Location
Göteborg
Min lillebror letar desperat efter ett multiplayerspel till Playstation 2 som inte är fighting, sport (inkluderat racing) eller shoot 'em up.
Finns det andra genrer till PS2?!? Nej men allvarligt talat, det var inte lätt. Kollade igenom min spelsamling och det enda multiplayerspelet som jag hade som inte var av dessa typer var Baldurs Gate Dark Alliance.

Det går att spela 2 pers på det och även om det är mer Diablo än Baldurs Gate (PC versionen) så är det rätt underhållande.

Vet inte om det här hjälper något, men det var allt jag kunde hitta på.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,592
Gauntlet: Dark Legacy!

Det är skitkul! Det är som gamla hederliga Gauntlet, men med fågelperspektivs-3D-vy, fler karaktärer att spela, snygga och varierande banor, balla monster, ännu ballare bossar, underhållande specialmanövrer.

Enda haken är att det funkar fint på två spelare, men med fyrspelaradapter får den ibland för sig att en spelare styr två karaktärer och någon annan inte styr någon.
 
Top