Nekromanti Mukwa, alltid Mukwa

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Har alltid hetat Mukwa här och kommer alltid att heta Mukwa. Att ändra namn är otänkbart.

Jag bor i Indieland och spelar rollspel väldigt sällan numera. När jag gör det så ska det helst vara med stort spelarinflytande och samberättande.

Tjipp!
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Som Vimes redan påpekat så har du väl ändå varit RealDream en gång i tiden. Utöver det har jag vaga minnen om en period då du stal Konrad Konvalj! Göte gorgon får vi ju inte glömma heller. Men det är bra att du fattat att det är Mukwa som gäller från nu och framåt.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,385
Även Mucus och Farbror Fungus tror jag bestämt. För att inte glömma Morske Mördar-Mats som du hette en kort period 2008.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Nä. Här har jag alltid hetat Mukwa... typ... nu stämmer ju inte det heller längre, men på det här kontot har jag alltid hetat Mukwa.

Och Vimes drar namn ur sin snuskiga fantasi. Hur bra Farbror Fungus än är så tror jag inte att jag har hetat det någon annanstans heller. Jag har definitivt inte hetat Morske Mördar-Mats under 2008 iaf. Tror inte att jag hette det nån gång faktiskt, men nu är jag osäker. Tror mest att Vimes hittar på. Konvalj har jag hetat i ett dygn på gamla wrnu, annars var mitt sommarnamn Konrad Kanalj en sommar. Mucus kan jag också bekänna mig till under en sommar. Men här har jag alltid hetat Mukwa.
 
Top