Nekromanti Muha jag är tillbaka! smaka på det här rollspelet!

LukeFagwalker

Veteran
Joined
8 Nov 2005
Messages
175
Location
Hjärtum
Efter många månader av tidsbrist och annat att göra har jag råkat hosta upp det här i stort sett egentillverkase rollspelet som jag nu tänker förpesta forumet med.

läs, kritisera och be en bön att ni aldrig nånsin behöver spela det.
 

Jambu

Swordsman
Joined
17 Feb 2005
Messages
433
Location
Rättvik
Re: Muha jag är tillbaka! smaka på det här rollspe

Det faktum att "Säga Klyschiga Avskedsrepliker" är en färdighet gör det till ett bra rollspel.
 

Gordeg

Hero
Joined
22 Jul 2004
Messages
1,796
Location
Västervik
Wow, nu vet jag vad jag kommer att drömma mardrömmar om inatt!
<table><tr><th><font size="-1">Spoiler below:</font></th></tr><tr><td bgcolor="#DDDDDD">Att tvingas sitta och använda de där träffområdena som var tjusigt inritade på en zombieillustration!</font></td></tr></table>
:gremgrin:
Kul att du lade upp det på forumet! Mer sånt!

Gordeg
 

LukeFagwalker

Veteran
Joined
8 Nov 2005
Messages
175
Location
Hjärtum
ja det är för att jag dels vill ha lite kommentarer på det först och dels för att jag inte vet hur man gör när man lägger upp spel på det där stället där man hittar upplagda spel här. dessutom är jag ganska nöjd med det så man borde kanske snygga till det först med lite bilder och sånt
 

Slarn

Excentriker
Joined
6 Dec 2002
Messages
278
Location
Lund
Hahaha, ska föreslå detta som ett alternativ till WoD för Zombies!!!-fansen i min vänkrets.

• Döv. Du hör ingenting så medspelarna måste skriva lappar eller använda ordspråk när de vill kommunicera. +6 på Greg
Ehm, ska det inte vara "teckenspråk" här? :gremsmile:

En annan grej jag reagerade på var fördelen "Brat" - finns det egentligen någon nytta med att ha en massa pengar när i stort sett hela stan är "up for grabs" för de som överlevt epidemin?
 

LukeFagwalker

Veteran
Joined
8 Nov 2005
Messages
175
Location
Hjärtum
oj tryckfelsnisse kommer åka på stryk (okej jag stavade fel, bra att du märkte)

Brat: det kan vara bra att ha mycket pengar om spelledaren låter en köpa mycket grejor i början eller om man stöter på nån jävel som har fått för sig att han vill ha massa pengar för att hjälpa till eller nåt
 
Top