[MUA] Elektroniskt formulär till Mutant Undergångens Arvtagare?

CapnZapp

Myrmidon
Joined
3 Apr 2008
Messages
3,998
Vet ni vad det finns för alternativ till klassiska pappersformulär för rollpersoner till MUA?

Alltifrån ifyllbara PDF-filer till moduler för Roll20 eller andra VTTs?

Jag är främst ute efter att kunna förstora/zooma, dvs att formuläret automatiskt kalkylerar värden och summor, följer regler etc är inte nödvändigt.
 

ChrilleT

Swordsman
Joined
1 Feb 2014
Messages
498
Har du möjlighet att kontakta mig via PM CapnZapp? Försökte skicka till dig men blev bara något felmeddelande.
 

CapnZapp

Myrmidon
Joined
3 Apr 2008
Messages
3,998
Har du möjlighet att kontakta mig via PM CapnZapp? Försökte skicka till dig men blev bara något felmeddelande.
Sorry undviker PMs och har stängt av denna funktionalitet. Du är välkommen att svara här i tråden om du vill. Annars, ha en bra dag!
 

CapnZapp

Myrmidon
Joined
3 Apr 2008
Messages
3,998
Jag undanber mig privat kommunikation, men både du och den andra användaren är välkommen diskutera allt som är lämpligt för en bredare publik genom att helt enkelt svara på ett av mina inlägg eller göra mention på mig i en ny tråd. Jag är dock bara aktiv på Fria Ligans forum stötvis när vi spelar ett av deras spel (och då menar jag f.d. Järnringens spel; Fria Ligans egna alster är inte min kopp te).

Men låt oss nu återvända till frågan: är det någon som känner till ett "aktivt" MUA formulär med typ automatiska uträkningar av sekundära värden osv? :)
 
Top