Nekromanti Monsterslakt

Blippe

Warrior
Joined
7 Jan 2001
Messages
393
Location
"Rojala" hufvudsta'n
Efter en längre formsvacka valde jag att återvända till mitt monsterslaktande då jag till min fasa upptäckte att jag numera har -67115759 i rang. Bortsett från det uppenbara (jag har nästan dubbelt så många negativa poäng som regerande mästaren Dante har positiva) leder detta till att jag inte har en sportmössas chans mot en hamster!

Jag anser att detta förnedrande uppförande mot min person genast skall upphöra och min rang åter höjas till skyarna, med en offentlig ursäkt... Eller åtminståne en lakonisk kommentar som vidare hånar min avsaknad av bättre avvägning av prioriterade uppgifter. :gremlaugh:
 

Blippe

Warrior
Joined
7 Jan 2001
Messages
393
Location
"Rojala" hufvudsta'n
Eftersom mitt uppblåsta ego inte tolererade den tanken så antog jag helt enkelt att jag varvat spelet, borde det inte ge en hedersbetygelse av något slag? Jag skulle nöja mig med en resa till thailand!
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Jag har svårt att tro det med tanke på hur stora världen som är tillåtna. Höjde det precis till det dubbla nu. Kan tänka mig att ett stort värde blev förstört i backupen dock. Vad hade du för värde tidigare, och när blev det negativt?
 
Top