Nekromanti Monster och Varelser

Errata [ANT]

satt o spelade och en Rp mötte ett gäng vättar, det vissade sig att dem gjorde mer skada med slag(10) än med Svärd(9).. hm? ksvärd Hob2t6+2, Slag Kob3t6 +2 typ

Jo det verkar ju helt fel och en snabb titt på erratan för eon på Neogames hemsida visar att det stämmer (att det är fel alltså).

*onödigt inlägg*

I utrustningslistan så väger ett sidenbanér 225 kilogram. Det är givetvis fel.

*tar bort det där jag sa att nån skulle göra en oförstörlig sidenskjorta istället för ringbrynja*

HAHAHAHA *ASG*

Re: *onödigt inlägg*

*tar bort det där jag sa att nån skulle göra en oförstörlig sidenskjorta istället för ringbrynja*
Hade det inte varit mer passande att lägga detta inlägg i tråden där det diskuterades?
Och, vem vet. Det kanske är ett jävligt stort sidenbanér? :gremlaugh:

Kort svar. [ANT]

OT: "Off Topic". OT-inlägg är alltså sådana som inte håller sig till trådens ämne. NT: "No Text". NT-inlägg är alltså sådana som inte innehåller någon text, utan vars innehåll är tillräckligt litet för att rymmas i rubriken. Och när jag ändå är igång så kan jag ju även påpeka att ANT står för "Almost No Text"; betydelsen torde vara uppenbar.

Kort tillägg

När du skrev in dig på forumet så fick du godkänna en klase med regler. I dessa regler förklaras vad OT och NT betyder. Behöver du en uppfräschare så kan du klicka på Regler ovan. Slutligen är Hjälp/Frågor (också länk ovan) jättebra att läsa också.

Back