Nekromanti monster eller inte?

victim91

Veteran
Joined
21 Oct 2001
Messages
16
bara undrar om det finns med olika monster i dod6, regelboken? för det finns ju typ ingen bok som heter "monster och varelser", eller?
 

Zavage

Veteran
Joined
22 Feb 2001
Messages
43
Jepp på båda

Det finns både med några monster i regelboken och så finns det en bok som heter Jorges bestiarium det är deras monsterbok.
Kul att kunna vara till hjälp
 

victim91

Veteran
Joined
21 Oct 2001
Messages
16
Re: Jepp på båda

jag visste det där med jorges, men jag orkar inte vänta te den 17:e för den,, och, finns det några rollformulär med i regelboken?
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: Jepp på båda

hmm ja. ETT. jag rekommenderar att köpa deras oficiella. kanske lite dyrt (89:- för 30 stycken) men det är lätt värt det. de är välstrukturerade, de innehåller det bästa från formuläret i boken och det på deras Hemsa.(www.riotminds.com/dod.html)
det är typ 3 spänn styck, men som sagt. bra papper och jefligt snygga. sen kan man juh kopiera ifall man e snål.. =)
 

jason

Veteran
Joined
18 Oct 2001
Messages
16
Re: Jepp på båda

TJa leta lite på Internet så kan du hitta ett par hyfsat snygga.. eller gör som jag.. gör ditt eget för efter ett taf kommer man oftast på till alla rollspel .. AHA de har missat den grejen ... Typ till DoD 91 hade jag ett ganska utlimat med plats för det mesta tänkbara du kan behöva, droger, stridkonster, minimagier, Hjältepoängsrykte, SP, psy-källor m.m...
Men så dog min CP PC dator och det försvann... *snyft*
 
Top