Nekromanti Moduler

zuntona

Swordsman
Joined
28 Sep 2002
Messages
525
Jag sitter med en samling Western moduler men saknar ett par. Kommer inte ihåg namnet men har för mig att det var två med dubbelnamn. Typ New mexico and .... Att Wyoimng elller något sådant. NI som vet vad jag menar är de modulerna att skaffa eller är det bara överflödigt. Vad är bra kontra dåligt med dom?
 

AEGIS PRIME

Swordsman
Joined
1 Jan 2004
Messages
407
Location
Halmstad
Jag har inte böcker i sig, utan bara de pdf som böckerna är baserade på. Själv tycker jag att allt håller en mycket hög nivå och vi har haft mycker roligt med Raton Pass. Tyvärr så är vår Spelledare iaktiv för tillfället så jag själv har läst en del av det. Jag kan bara rekommendera det av hela mitt hjärta.
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Misstänker att de moduler du saknar är äventyrssamlingarna:

Legender från Arizona och New Mexico och Lengender från Montana och Wyoming.

Legender info på rollspel.com

Hos oss har de varit slut sedan länge. Men det kan finnas butiker som har dem kvar.

Såg bla att Collectors Point hade en av dem kvar (Wyoming och Montana). Om du befinner dig i Stockholm rekommenderar jag ett besök på den nystartade butiken Arcane som har många äldre produkter i lager. Tror att de hade båda två i förra veckan. Butiken ligger på Hagagatan 6 i närheten av Odenplan.

/Anders
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,511
Location
En mälarö
Re: Moduler (ot)

Om du befinner dig i Stockholm rekommenderar jag ett besök på den nystartade butiken Arcane som har många äldre produkter i lager.
Vadförslag!?!?! En ny spelbutik i Stockholm?!?! Och ingen har skrivit en tråd om det?!?!

Någon; SPILL BÖNORNA! OCH DET FOOOORRRT!!!!! :gremgrin:

/Anders
 

zuntona

Swordsman
Joined
28 Sep 2002
Messages
525
Vilken PDF? Raton pass jag det är en härlig plats.
Men den var med i Runan har jag för mig. Menar du att det finnes pdf på Runan eller pdf på från annat matrial och hur får jag tag på det?
 

AEGIS PRIME

Swordsman
Joined
1 Jan 2004
Messages
407
Location
Halmstad
Re: Moduler (ot)

Saxat från forum

Det har öppnat en ny butik i stan som heter Arcane
Jag och Fredrik gorde en snabb visit och kollade in butiken.

Den ligger på Hagagatan 6 och öppnade i Fredags, Hagagatan hittar du vid Odenplan, mella odenplan och sveavägen, på motsatta sidan av statsbilioteket.
Dom har främst kuriosa rollspel och blippspel men det finns även en del gamla warhammer och 40k figgs, klart värt ett besök! Här kan man nog hitta en och annan godbit, hade inte riktigt tid att botanisera redigt i går och hela lagret var inte uppe!

Det är allas vår Anders Mörch och partner som har slagit upp porten till denna.


Förlåt för OT
 
Top