Nekromanti Modulen Dvärgar

Berserk

Warrior
Joined
24 May 2001
Messages
387
Location
Helsingfors, Finland
Eftersom det blev lite strul när den nya modulen Dvärgar, anpassad för DoD4, skulle med i julkalendern gissar jag att det är många som har missat den, nu när den slutligen finns tillgänglig. Detta speciellt om ni inte rör er på så många andra forum.

I denna [color:\\"blue\\"]länk [/color] hittar ni modulen.

Som författare vill vi gärna ha feedback, så det kan ni passa på att ge oss. Även om det antagligen inte kommer fler moduler från vårt håll så vill vi gärna veta vad folk anser om vårt arbete.

Besök även vårt signerartillfälle den 28.12.02 klockan 12.00 i vrålrutan. :gremsmile: (Ok, det sista var inte seriöst.)
 
Joined
25 May 2001
Messages
1,039
Location
Åbo, Finland
Re: time! (ant)

Jaså. Bilderna är så viktiga. Måste ta ett snack med Berserk och se vad vi kan göra för att vi inte ska överfallas med hundratals förfrågningar om sådant.
Kan ju varna att versionen med bilder inte är pdf:ad.

Skicka ett PM åt mig´eller Berserk så ska vi se vad vi kan göra åt saken :gremwink:

/BD, en av upphovsmännen.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,578
Besök även vårt signerartillfälle den 28.12.02 klockan 12.00 i vrålrutan.
Svensk tid eller finsk tid? Jag vill gärna ha ett oseriöst signerat ex!
 

Berserk

Warrior
Joined
24 May 2001
Messages
387
Location
Helsingfors, Finland
Bildversion

Ja, jag vill inte gärna riskera att brottas med WotC eller någon annan liten egenföretagare, men vi gör såhär:

Här bifogar jag Word-filen utan bilder. Sedan är det en smal sak som dock kräver lite personligt engagemang att byta ut de tomma rutorna mot bilder man själv finner lämpliga.

Här hittar du dessutom [color:\\"blue\\"]bilder av dvärgar[/color] som lämpar sig mycket väl för ändamålet. Så, kör igång bara. Nu kan [color:\\"green\\"] just du [/color] forma din egen modul! :gremwink:
 

Berserk

Warrior
Joined
24 May 2001
Messages
387
Location
Helsingfors, Finland
Omslagsbild

Jag bifogar här den omslagsbild som vi så flitigt skapat åt er. [color:\\"orange\\"] Gurgehs [/color] dvärg pryder framsidan, dock färglagd. Bilden är av JPG-format, och hur man ska lösa problemet med att få den printad i färg så att den täcker ett helt A4 får ni själva räkna ut. Posta gärna lösningen om ni hittar en! :gremsmile:
 
Top