Nekromanti Modulen Demoner!

Xzarjo

Warrior
Joined
24 Sep 2002
Messages
204
Location
Göteborg
Någon av er nissar som har någon aning om hur arbetet går på denna (enligt mej) förskräkligt efterlängtade modul? Tycker det skulle ge en hel del krydda till EON eftersom en demon passar rätt bra som ärkeskurk (tror jag). För att inte tala om folk som förhandlar med demoner eller andvänder dom i artifakter.
Nu vet jag inte om det här är riktigt rätt forum, jag fick bara en sådan lust att vräka ur mej ett "jaglängtareftermoduler"-skri när jag såg någon annan som fråga efter några moduler. Förlåt om det e fel.

Mv och ivriga h Vätten.
 

storken

Warrior
Joined
2 Mar 2003
Messages
298
Location
Fagersta
jag fick bara en sådan lust att vräka ur mej ett "jaglängtareftermoduler"-skri när jag såg någon annan som fråga efter några moduler
vi har visst något gemensamt :gremwink:
kanske inte helt nödvändigt att starta en ny tråd, iofs.

Själv längtar jag mest efter B&M, VM & landsmodulerna, men Demoner är också välkommen. Fast bara ifall de dumpar det hemska omslaget.
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,204
Location
Göteborg
Ni får tyvärr vänta

B&M är lite halvfärdig sådär, med ett riktigt oklart releasedatum. VM kommer snart (som releaseplanen säger), Dan är klar, nu skall CJS & Marco justera, designa å sånt.

Demoner lär ni dock få vänta på. Det finns mycket annat i vägen. Om de (neo) får för mycket tid över (inte troligt) så kommer de jobba på Phobia och inte Demoner. Så hav tålamod.
 

Xzarjo

Warrior
Joined
24 Sep 2002
Messages
204
Location
Göteborg
Ja det kanske var dumt av mej att starta en ny tråd när det redan fans en om moduler. Men omslaget på Demoner är väll inte så fult, vist kanske det ser ut som han trycker på dasset, men han ser endå grym ut på någe sätt.
 

Xzarjo

Warrior
Joined
24 Sep 2002
Messages
204
Location
Göteborg
Re: Ni får tyvärr vänta

Så jag får helt enkelt skriva Demoner själv? Å ja som e så dålig på å stava. Aja.. den som väntar på något gott väntar bara så länge att han inte är hungrig längre. Take it and beat me.

Mvh Den konspirerande vätten.
 

Grendel

Warrior
Joined
29 Mar 2003
Messages
379
Location
Göteborg.
Re: Ni får tyvärr vänta

Arghh! Jag som är lika ivrig som Xzarjo! :gremconfused:

Jadu Xzarjo old boy. Jag antar att vi får teama ihop oss och göra slag i saken! :gremgrin:
 

lyfalitrorjag

Veteran
Joined
24 Feb 2002
Messages
121
Location
lund
Re: Ni får tyvärr vänta

skulle man inte kunna göra som man gör i star wars världen. alla som vill får skriva in men lucas måste godkänna det. skulle man inte kunna göra det med neogames också. bara en liten tanke
 

[H2O]

Veteran
Joined
17 May 2000
Messages
178
Location
Linköping
Re: Ni får tyvärr vänta

Ett ord: Anarki.

Låt Neogames jobba i sin egen takt. Förr eller senare kommer de fram till Din Modul (tm).
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,204
Location
Göteborg
Re: Ni får tyvärr vänta

Det funkar ungefär så. Börja skriv ett schysst äventyr. Gillar CJS det så kommer det ut. Om inte, satsa på nåt alldeles speciellt bestialiskt folk.

// avatarex, frilansar lite grann
 
Top