Nekromanti Mobile frame zero

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Det här är nog inte det mest effektiva stället för det här, men jag hittar inget annat och det var här jag hörde talas om det från början.

Har byggt en massa olika mechas till MFZ under de senaste månaderna, och även om det är fabulöst skoj så hade det varit kul att prova och spela spelet också (mina reguljära spelkompanjoner har varit mycket svala i sitt intresse). Så jag letar alltså efter folk i Malmö med omnejd som vill panga loss med legorobotar.
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,080
Location
Göteborg
Jag vill jättegärna spela det! Men jag har inget lego att bygga med, och jag bor inte i Malmö. Så jag kan inte hjälpa dig, men jag tänkte att det är kul att se att det finns någon annan som gillar idén.
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
:gremsmile: Lego har jag gott om. Bygger ihop mitt tredje kompani just nu.


Edit:
Kan passa på och fråga också om det är någon här som har spelat det, och vad de i så fall tyckte?
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,481
Location
Rissne
Jag har tyvärr inte kommit igång och byggt ännu; jag har bara hunnit sortera ut alla lämpliga småbitar i de olika färgerna. Och köpt ett gäng billiga nyare lego city och starwarsgrejer för att få lite nya fräsiga bitar som jag sett andra använda.

Dessutom bor jag i S-holmsområdet. Dock, om nån i det området vill spela MFZ borde jag kanske kunna få ihop ett spelbart kompani. Varning dock; har aldrig spelat, och brukar inte vara så speciellt bra på såna här spel.
 
Top