Nekromanti Mobbad av forumet

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Alltså av själva forumet, inte dess användare.

Loggar in på morgonen som den wrnu-junkie man är. Högst upp lyser det rött. Ett meddelande! Det är ju alltid trevligt.
*klicketiklick*

Ok, det var bara en avisering, men det kan ju fortfarande vara av intresse.
*klicketiklick*

"0 users like your conversation Rollspel.nu's filmklubb 2014 v24"

….
….
….

Lönt att påpeka det forumet. Taskmört :(
 

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,220
Location
Stockholm
Det är dessutom extra konstigt eftersom det inte stämmer. Jag tryckte ju nämligen på gilla på just det inlägget och har inte gjort något för att ändra på det. Tittar man på inlägget har det också mycket riktigt en "gilla". Mvh, fellow forumjunkie
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
822
Location
Stockholm
Kan det ha orsakats av att nån klickade gilla av misstag och sen tog bort det igen? Då kanske man får en avisering för att nåt har ändrats?
Jag testar nu detta i ditt inlägg här ovan. Vad hände?
Xyas said:
De enda aviseringarna jag fått nu är om att folk har svarat på min trådstart. Ingen mer mobbing än i varje fall :)
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Forumet är lite schizofrent. Framsidan, högerkolumnen och meddelanden håller inte alls med varandra och definitivt inte med de faktiska inläggen. Utom undantagsvist, när någon cache har rensats av någon.
 

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,220
Location
Stockholm
gizmo;n27073 said:
Kan det ha orsakats av att nån klickade gilla av misstag och sen tog bort det igen? Då kanske man får en avisering för att nåt har ändrats? Jag testar nu detta i ditt inlägg här ovan. Vad hände?
Jag tryckte på "gilla" på Xyas inlägg i filmtråden, och det var kvar när jag kollade nyss. Så inlägget hade definitivt minst en "gilla" i alla fall. Tror nog att det beror på en bugg i forumet.
 

Ond bråd död

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
3,014
Location
Härnösand
Haha. Nu gillade jag ditt inlägg iaf. Oavsett vad forumet påstår.

Sen undrar jag lite hur det kommer sig att forumet är så sjukt buggigt, för vi har väl inte gjort några större förändringar av det än? Utöver översättningar och att flytta lådan till en egen sida. Är det verkligen så här buggigt i standardutförande eller vad är det som får allt att krocka?
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Ond bråd död;n27081 said:
Sen undrar jag lite hur det kommer sig att forumet är så sjukt buggigt, för vi har väl inte gjort några större förändringar av det än? Utöver översättningar och att flytta lådan till en egen sida. Är det verkligen så här buggigt i standardutförande eller vad är det som får allt att krocka?
Jag har fått uppfattningen att vBulletin 5 är helt omskriven från grunden och därför har en klase barnsjukdomar.
 
Top