Nekromanti Misslor i eon 3?

StefanB

Warrior
Laholm, Halland, Sverige, EU, Norra Halvklotet, Te
Tjenare,
tänkte bara undra om det står nått mer om misslor i eon 3 eller om det sparas till misslor boken.

Jag är dock lite osäker om var i dom andra bökerna det står om misslor och har kanske missat nått och skulle därför vilja få information om var det står om misslor.

StefanB

Warrior
Laholm, Halland, Sverige, EU, Norra Halvklotet, Te
Delvis svar på min egen fråga

Pga av att jag är väldigt trött efter veckan som gått glömde jag bort den bra funktinen "sök" och skrev lite förhastat.

Misslor kommer ut när vi får materialet från Krille (sedan skall ju bilder och layout fixas men det går relativt fort) och när det blir vet inte han själv. Dock så är det nyskrivet misslematerial (av Krille) i Eon III.
Gött att det kommer lite om misslor i eon III, ska så fort jag fått hem bökerna göra en missla (eller två).

Skulle dock fortsfarande vilja veta om var information om misslor finns i dom andra bökerna.

Rygar

Veteran
"Alver, Dvärgar, Tiraker och Misslor beskrivs över 13 sidor som ger allt man behöver för att kunna spela ett av dessa folk. "

/Rygar, som vet mer än brukligt om misslor

Magnus L

Hero
Här står det om misslor..

Jag är dock lite osäker om var i dom andra bökerna det står om misslor och har kanske missat nått och skulle därför vilja få information om var det står om misslor.

I Mundana finns det ett litet kapitel i slutet som behandlar misslor. Inte mycket men ändå..

Man kan dessutom få lite känsla av misslor i en episod i DFSH när man är hos misslan Tofsvipa.