Nekromanti Missande text i boken "Drakar"

Dvalin

Veteran
Hej jag har skaffat boken "Drakar" och har märkt att det är text som saknas. Det är inte mycket text som saknas och man kan spela med den ändå men det är något irriterande att inte veta vad som står. Dessutom då det är en bit om skugglandet som redan är luddigt som det är. [img:center]http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2...e=1&theater[/img]

duncan_UBBT

Swordsman
Är det ett tryckfel du pratar om? Att länka till en facebookbild hjälper föga om man inte har tillgång till den. Välkommen till forumet förresten!

Dvalin

Veteran
ok ska se vad jag kan göra. japp det är ett tryckfel. bit av texten är vit eller ej tryckt.

Dvalin

Veteran
ok nu har jag ändrat behörigheterna nu borde den synas. btw tack för välkomnandet

Texten (från sidan 34 i Drakar under stycket "Drömriket") lyder enligt följande i sin intakta helhet:

"De ser alltså hela verkligheten som en stor dröm och menar därför att de genom att drömma vaknar upp. Själen, eller eterkroppen som de vanligtvis kallar den, ser de som bron mellan deras sanna väsen i Drömriket och den övriga delen av skapelsen. De hävdar att ingenting kan existera som inte först har drömts i Drömriket."

Dvalin

Veteran
tack ska du ha :gremsmile: äntligen fått det problemet fixat. glömde att skriva vilken sida det var på men du fixade det iaf

Regmolar

Swashbuckler
Det där stöder ju min senaste konceptualisering av hur Mundanas metafysik fungerar på många sätt. Tack så mycket!