Varulv Minioner - Runda 3

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Bra spelat Biobunker ändå! Tuff sits! Hur tänkte ni i R1 kring utröstningar? Ville ni liksom få ut BDG och nattmördade som andra alternativ?
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Iofs är Xyas en skarp bybo så det kanske var därför det landade som det gjorde? Ska personligen säga att jag haft jättesvårt att läsa dig, hade det inte varit för Vimes ordval och att jag så himla gärna skulle vilja att det inte var ett sammanträffande så hade jag nog röstat på Halo i slutändan :p
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Frågan är då om utröstning sker innan nattmord? Isf så lever ju Basse till slutet trots R1-outning!
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,530
HAHAHA det är så underbar känsla nu, allt jag behövde var att locka ut väktaren så var saken biff, men med tanke på att Basse låg på mig som en igel kunde jag inte gärna trycka mer på det utan att bli rödad - och jag ville ju mörda Basse som hämnd för att han siade Vimes
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Men byn kanske ska lugna ner sig, om ni läser reglerna så kan vi vinna även om vi blivit utröstade OM vi har rätt på vapnen och när jag nu vet vem som är väktaren är det klart!!
MUAHAHAHAHAHA
Haha, OM det nu faktiskt är fallet att ni listat ut resten så är det en jävla episk vinst! Hatten av!
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,530
Jag och Vimes var lite oroliga att hans kommentar om att powerrollerna kanske hade vissa vapen och att ulvarna visste det skulle plockas upp av nån, men han var ju tvungen att spela som vanligt och att resonera om spelupplägget är ju bybo-Vimes.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,503
Location
Oktoberlandet
Rasmus: nu när vi vet färg på alla.

Står du forfarande på dig om att det var så klart med vapnen och flufftexten?
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,503
Location
Oktoberlandet
Ja episkt verkar ju bara vara förnamnet i så fall!

BioB: hur kan ni fått reda på alla vapen?
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Rasmus: nu när vi vet färg på alla.

Står du forfarande på dig om att det var så klart med vapnen och flufftexten?
Hehe, beror ju lite på hur mycket Bio bluffar, Det var absolut en chansning att det var så men slutsatsen blir ju densamma: att outa vapen efter R1 ger noll och ingenting.
 
Top