Nekromanti Mindre rollspel

Förstår inte riktigt vad du menar. Inget rollspel är så litet att det inte kan diskuteras i Rollspelsforumet (är det inte färdigt kan man diskutera det i skaparollspelforumet).

/Azagthoth

Menar du...

Menar du kort, brädspel & sådant ??

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>

Vad är det för fel på...

...att prata om det i det allmänna rollspelsforumet? eller i rollspelsmakarforumet om det inte hunnit till färdigt stadium?

Riddaren

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie

Dessa (som jag tidigare har sagt) går ju alldeles utmärkt att diskutera i det vanliga Rollspelsforumet.

/Azagthoth

Vad är det för problem...förrut fanns det ju ett forum för rollspelet "Ett rollspel", men togs bort just för att det kan diskuteras i det vanliga rollspelsforumet, och det är ett litet rollspel med just betoning på litet... /images/icons/smile.gif

Riddaren

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie

Gamla goa...

På tal om det, vore råtufft om det gamla goda forumet som ligger på http://oldforum.rollspel.nu/ funkade som det borde. Vore kul att läsa en del gamla grejor, antar jag... :)

/Gollum - undrar vilket användar-id han hade där... 2 antagligen

Dagen D närmar sig. AW4.01.

Re: Gamla goa...

Får se om jag fixar det någon gång, det är en massa strul med det och jag lägger hellre den lilla tid jag har på att fixa nya saker istället.

MVH Olle Johansson
Webchef, www.rollspel.nu

Re: Menar du...

Det kanske det inte gör på det sättet. Men ändå såp tycker jag att det passar in inom fanasy-grenen.

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>

Ööööhhh, det finns en anledning att hemsidan heter www.ROLLSPEL.nu... duh!

Rikard
---
"A real american only need one finger..."
Al Bundy

Back