Nekromanti Mindre frågor

Mouja

Hero
Joined
1 Dec 2001
Messages
1,011
Location
Sundsvall
Min spelgrupp har spelat Eon mycket länge, så länge att vissa av spelarna i spelgruppen (cirka 50% av dem) aldrig har spelat ett annat rollspel förutom Eon. Så jag tänkte iaf introducera dem till ett annat rollspel, även det inom Neogames baner.

Därför undrar jag (jag har NTv2 boken och den som behalndlar Japan eller något, längesedan man kollade i den) om någon har något äventyrs förslag som jag skulle kunna "essla" (SL'a) för nybörjarna i gruppen, skulle jag uppskatta det.

Och en till fråga jag skulle vilja ha ett lite kortfattat svar på, är Neottech Offensiv (eller vad den nu hette) bra ? Vad behandlar den? Finns det fordon i den?
 

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären
Därför undrar jag (jag har NTv2 boken och den som behalndlar Japan eller något, längesedan man kollade i den) om någon har något äventyrs förslag som jag skulle kunna "essla" (SL'a) för nybörjarna i gruppen, skulle jag uppskatta det.
Neotech Nippon heter boken. Och det finns ett äventyr med som du kan spelleda. Annars kan jag rekommendera Havets Tigrar för lite ös..

Och en till fråga jag skulle vilja ha ett lite kortfattat svar på, är Neottech Offensiv (eller vad den nu hette) bra ? Vad behandlar den? Finns det fordon i den?
Kort svar: Den är bra. Det finns inga fordon beskrivna. Läs mer här!
 
Top