DeBracy
Eventuellt helt fantastisk
Arfert said:Funkar kanske om man är "heroinist-smal"..
Haha, jag tänkte säga »70-talsslank«, men tanken var ju i princip densamma.

Arfert said:Funkar kanske om man är "heroinist-smal"..
DeBracy said:Arfert said:Funkar kanske om man är "heroinist-smal"..
Haha, jag tänkte säga »70-talsslank«, men tanken var ju i princip densamma.![]()
Jag är inte så stilsäker nej och jag har svårt att se en mönstrad slips någonsin bli bra med t-shirt.Arfert said:kör med en enkal svart tshirt eller en klassisk svart polo. Lägga till en slips eller fluga riskerar att bli pajigt. Undvik om du inte är stilsäker.
Löst hängande slips KAN funka, men helst till en skjorta. Slipsen ska naturligtvis vara helsvart, inte för bred, och skjortan vit. Inte för hård krage.
Medhåll - är du rund funkar breda hängslen rätt schysst. Men du överdriver behovet av grovlek. Det viktiga är väl snarare det att du behöver breda hängslen, så att det inte ser ut som spaghettisnören. Smal kropp = smala hängslen och vice versa.Android IV said:Men sen vet jag inte om rundmagad + hängslen = clown. Jag får snarare "norrbottnisk skogshuggar"-känsla. Men det förutsätter ett par grova byxor och ett grovt anlete.
Jag har ett bra par som jag hittade på Shock. Annars kan du hitta om du kollar på Fristads eller liknande märken. Garanterar dock inte att de är fashionabla.Android IV said:De är de enda riktigt grova hängslen jag har, vet inte var man hittar sådant i Sverige, vanligast brukar vara smala hängslen med klena nypor.
Zorbeltuss said:Gillar halsband som koncept men jag har inte hittat något direkt jag kan använda och jag är nog inte tillräckligt insatt i vad jag vill ha eller vad som skulle se bra ut på mig...
Also to hell with genus... det viktiga är att det inkorporerar en symbolik som jag identifierar mig med...
/Zorbeltuss
Shapeways e coola, 3d är enda anledningen jag inte köpt något därifrån förr.Snow said:Givetvis kickar du igång din favorit-3D-modeler och gör en modell som du skickar till: www.shapeways.com
Sen får du den printad i glas/plast/stål/silver/guld (nåja, inte solitt guld, men guldpläterat stål).
Kan du inte 3D-modellering så kan du fråga undertecknad.
Garanterat unikt!