Nekromanti Mexico

gollum

Swordsman
Joined
17 May 2000
Messages
476
Location
Uppsala
Jag skulle också uppskatta en modul om Mexico, efter att ha hört berättelser om t.ex. The wild bunch blir man minst sagt sugen på att dra igång en kampanj där rollpersonerna flyr till Mexico...

/Gollum - inspirerad just nu

Alfa Web Rollspel - http://rollspel.alfaweb.nu/
 
G

Guest

Guest
Jag har hört att Rävspels nästa supplement är "Territoriet New Mexiko", cch det skall komma nån gång nu i sommar. Det skall även handla om Arizona. Äventyr, städer och sånt är en del av innehållet om jag inte minns fel.
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Jag skulle också uppskatta en modul om Mexico, efter att ha hört berättelser om t.ex. The wild bunch blir man minst sagt sugen på att dra igång en kampanj där rollpersonerna flyr till Mexico...

Riddaren håller på att försöka föra över sina idéer på papper till en äventyrskampanj. Grundidéen är att 6 RP med olika bakgrund lockas till den laglösa sidan för snabba pengar.

Just nu har jag dock bara kommit på hur bakgrunden skall vara för 3 av dem...

Riddaren - inspirerad också
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Jomenvisst:) Vi tycker själva om att spela "south of the border" emellanåt, så det finns en del på ritbordet.. Efter Territoriet New Mexico och De Vilda Städerna är det dags att bestämma sig för vilket av de där på gång projekten som skall prioriteras först - det är ju rätt mycket upp till er som spelar också, vilka supplement ni helst vill se.

/a & t
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Japp...Tombstone skall vara en stad som beskrivs, liksom bland annat Johnny Ringo...och som alla vet så ligger Tombstone i Arizona och inte i New Mexico...

Riddaren - älskar filmen Tombstone
 
Top