Nekromanti Metusalems Offer [Spoiler Warning]

BaRcA

Veteran
Joined
21 Mar 2001
Messages
170
Location
Kalmar, Lindsdal
Igår spelade vår spelgrupp MO. Mycket roligt tyckte vi, tills vi blev instängda i Företagets byggnad i Marocko. när det kom Van efter van så barrikerade vi in oss vid PLC:n i källaren. Men inte innan vi placerat ut C4 lite strategiskt på övervåningen.
När de kommit in i byggnaden höll vi för öronen och tryckte av C4:n. Det blev värre än vad vi trodde. Men hur skulle vi kunna veta att det fanns ett rum med massa sprängämnen i källaren brevid?
När det slutat smälla kikade vi upp ur källaren och såg hela byggnaden stå i lågor och jämnad med grunden. Vi tog oss ur elden och sprang till vår snodda taxibil som stod parkerad lite längre bort och flydde fältet med motgiftet i behåll.

En het natt enligt mig. /images/icons/crazy.gif
 

Magnus L

Hero
Joined
25 Dec 2000
Messages
1,042
Location
Göteborg
Hehe...det är rätt.

Jag var SL i MO och när spelgruppen blev belägrade i komplexet så försökte de skjuta sig ut, två RP blev nedmejade varav den ena överlevde efter långa operationer med boitech. Den andra..tja/images/icons/laugh.gif

Det slutade med att de kom ut till skjulet på baksidan, krokade på KSP:n på jeepen och med både plattan och avtryckaren i botten stack de så fort de kunde, rätt maffig avslutning.
 

Carl Johan Ström

Swordsman
Joined
19 May 2000
Messages
441
Location
Göteborg
Alltså - man får ha lite fantasi. Dessutom är det lämpligt att göra ett gäng SLP:er som helst skall bete sig som typiska rollspelare...(!)

MVH
CJS
 

Magnus L

Hero
Joined
25 Dec 2000
Messages
1,042
Location
Göteborg
Var hitta ni det

Menar du kulsprutan? Isåfall har jag nått minne av att den låg i skjulet, gjorde den inte det så var det väl ett infall jag fick som SL/images/icons/wink.gif
 
Top