Metal Magic Challenge I

Joined
15 Nov 2004
Messages
3,396
Location
Maastricht
Jag blev för pepp, så här kör vi!

LÄS NOGGRANT HELA INLÄGGET

Det här är Metal Magic Challenge I (ett alltså), förhoppningsvis en återkommande tävling där man skapar något, ett scenario, ett spel eller dylikt för ett rollspel i digitalt format, ett scenario, ett spel, en dungeon. Välj fritt!

-Ni får komma med ETT önskemål, tex ULTRA BRUTALT, PRIMITIVT, INTE SÅ TUNGT, VILL ATT DE SJUNGER PÅ FRANSKA osv.
-Jag kommer att dela ut album från mitt Spotifybibliotek som är METAL eller något närliggande.
-Scenariots/spelets/dungens/whatevers namn måste ha en stark koppling till albumets namn, så att man kan hålla dem bredvid varandra och fatta kopplingen. Det går bra att översätta språk till Svenska, men man får skriva på Engelska om man så önskar. Använd gärna citat från låtar, tänk tex på WoD som gjorde detta väldigt ofta.
-Låtarnas titlar måste alla användas i scenariot/spelet/whatnot, på vilket sätt ni vill och i vilken form ni vill. Det går bra att översätta.
-Jag tänker mig inget minikrav eller maxkrav på antalet sidor. Ös på helt enkelt, liksom metal öser på!
-Vill man ha fler än ett album så kan man få tilldelat efter att man lämnat in sitt första bidrag, albumen får ej kombineras till ett enda scenario. Ett album, ett scenario.
-Jag kommer dela ut album löpande när era anmälningar droppar in med Spotifylänk, YouTubelänk och en länk till bandet på Metal Archives eller dylikt.
-Dela ert bidrag i något digitalt format här i tråden när ni är klara.
-Tävlingen avslutas den 31:e Januari 2022.
-Läs reglerna en gång till!

Jag lägger ett hemligt pris till ett värde av ca 150 kronor i tävlingspotten för den som kammar hem det.

Anmäl er genom att skriva ALL HAIL METAL nedan!
Death to false metal! ;)


OBS! Ni måste inte lyssna på musiken, men det kanske hjälper? ;)
 
Last edited:

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,384
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,396
Location
Maastricht
Jag lyssnar medan jag sitter och gör pappersarbete… det är onekligen ljudet min själ gör när jag utsatt den för 4 timmar av rapporter. Det ockulta innehållet är tjockt och djupt! Jag har så mycket att dra ifrån här!
Ser fram emot vad du gör med: "Dedicated to Thoth, but Azathoth wasn´t listening (A Necroloquy)" :D
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,396
Location
Maastricht

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,847
Location
Nordnordost
Top