Metal Magic Challange I Omröstning

Joined
15 Nov 2004
Messages
3,408
Location
Maastricht
Tack tack vad roligt!!

Tack till @Beastslayer som arrangerade en superrolig tävling :) jag utgår ifrån att priset är en LP av Immortals album At the Heart of Winter, signerad av medlemmarna, inramad i guldram?
Haha nej, men något nästan lika bra! ;)
Ditt pris är en öppen plats i Blashyrkh, du kan träda in när som helst och bli en demon. Har ett värde av 150 spänn ;)
 

GnomviD

Heresiark
Joined
15 Oct 2008
Messages
869
Location
Lule
Ett stort grattis till en värdig vinnare! Därtill ett stort tack till @Beastslayer som har anordnat en sådan fin utmaning och dragit i det. Jag tycker att det har varit en fin tävling. Själv gick jag in med inställningen att jag skulle låta mig ha kul med skapandet, vilket gjorde att jag arbetade mer lustfyllt än jag brukar och att texten fick en vigör som jag är nöjd med. Det är en rolig insikt att ta med sig.
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,408
Location
Maastricht
Wohoo, pallplats! Värdig vinnare och roliga och intressanta bidrag från alla. När kommer nästa Metal Challenge? ;-)
Håll ögon och öron öppna! MMC2 kommer kanske snarare än du tror! ;)

EDIT: Kan säga så mycket som att jag funderar just nu på upplägget inför nästa MMC. Tror det kommer bli enbart ett album som gäller för samtliga, men vi får se. Det kan bli ett annat upplägg också!
 
Last edited:

pellejones

Warrior
Joined
8 Aug 2000
Messages
359
Location
Sverige, Uppsala
Idag spelade vi At the Heart of Darkness (till Dungeon Crawl Classics, det var mitt första egenskriva äventyr till detta system). Tre spelare med två lvl 1-karaktärer var. Oförskämt roligt! Väl balanserat och riktigt riiiiiktigt skoj att det var kopplat till ett metalalbum 😀 de dog nästan tre gånger. Det var ett konstant flöde av händelser, det stod typ aldrig stilla.

Tusen tack för att du arrangerade denna tävling @Beastslayer så att jag fick nöjet att skriva och spelleda detta äventyr.
 
Top