No nippon?
Alla har nakna avatarer i en vecka och den som visar mest/är snyggast får ett pris.
Det har vi ju nästan redan haft i och med luvkultens förehavanden i julas eller om det var julen innan det.
Alla hittar på ett monster till DoD6 och sedan blir det röstning, och de tio bästa ritar jag en cool bild på och sedan mojsas allt ihop till en enda lyxig PDF.
Väldigt bra idé! Tycker dock att det inte
måste vara till DoD6. Jag spelar ju inte det... än...
Alla skriver varsin novell på högst 10 sidor, och den som vinner får åka ut i rymden.
Också en väldigt bra idé även om jag inte tycker att den borde göras på forumet utan mer som ett "officiellt" jippo på startsidan utan foruminblandning. Dels skulle det nog locka fler och dels skulle inte ens jag vilja läsa den tråden som skulle uppstå.
Alla som vill vara med anmäler sig, och sedan drar man lott om vem som ska få samarbeta med vem, och när alla är ihop-parad med någon annan så skall de försöka komma överrens om ett gemensamt rollspelsprojekt, där de båda skall skriva en A4 vardera. Skall den ene skriva regler och den andra göra världen? Oj, vad tokigt det kan bli och massor kommer bli osams.
Weee! Tänk vad många knasiga idéer som skulle uppstå. Jag tycker det låter som en lite halvgalen men trots allt genomförbar idé.
Alla smalas på stureplan och tar av sig kläderna, och den som kan springa längst utan att bli tagen av polisen vinner.
Skulle det vara så att du ställer upp så kan vi nog se tävlingen så gott som spikad...
---
Jag får väl ta och bidra med lite egna idéer även om de inte är i samma klass som Risings.
Scramble Avatars
Alla byter avatarer med varandra varje dag i en vecka. Förvirringen blir total.
Generators für alle
Den som kan göra den mest meningslösa generatorn till något rollspel vinner "Generators för Dummies" och en vecka på Grönlidens rehebiliteringshem.
70ths comin' back!
Alla skriver inläggen med varje bokstav i olika färger. [color:\\"red\\"]U[/color][color:\\"green\\"]n[/color][color:\\"blue\\"]g [/color][color:\\"yellow\\"]e[/color][color:\\"#99FF00\\"]f[/color][color:\\"orange\\"]ä[/color][color:\\"#99FFFF\\"]r[/color] [color:\\"#FF00FF\\"]s[/color][color:\\"#009999\\"]å[/color][color:\\"#FF9999\\"]h[/color]ä[color:\\"brown\\"]r[/color][color:\\"purple\\"].[/color]
Spånar fram fler senare ifall det skulle behövas.