Nekromanti Mer Filmklubb?

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Blir det någon mer filmklubb eller? Jag skulle uppskatta det väldigt mycket, visst, det blev kanske inte jättestor diskussion förra gången, men i ärlighetens namn är ju inte The Big Lebowski en film som går att diskutera särskilt mycket. Men det är en film jag tycker alla borde ha sett. Men det hör inte hit.

Mask: Kommer du ta initiativ till en ny filmklubben tråd eller är konceptet dött och begravet? Jag skulle gärna se att Apocalypse Now får en ny chans till exempel, och det kanske kan komma fram andra intressanta filmer nästa gång.

Vad tycker ni andra?

/Jonas, Viva la filmklubb

PS. Kan förstå att det är jobbigt att hålla in något sånt här, jag har ju själv försökt med bokklubbar och liknande.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Vad tycker ni andra?
Ja, varför inte..
Alltid är det nått nytt som dyker upp som förslag, som man inte har sett/hört talas om.
 

Mask_UBBT

Hero
Joined
9 Dec 2001
Messages
1,795
Location
Tensta, Späckholm
Det blir mer filmklubb

Problemet är att jag flyttar, så min tid har varit allmänt bonkers... Nu är mitt internet ur funktion, till råga på allt. Ska dock åtgärda detta snart...

Funderar dessutom på att ha filmklubben på en gång i månaden i fortsättningen, vad tror ni?

/Mask - betalar dyrt för att skriva detta...
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Det blir mer filmklubb

Funderar dessutom på att ha filmklubben på en gång i månaden i fortsättningen, vad tror ni?
Tjaa, det borde iaf funka.. Tycker att man kan iaf klämma en film per månad, det har man ju ekonomi till :gremtongue:

Lite OT åxå, måste säga att din avatar är klar höjdare på gullighetsskalan... :gremwink:
 
Top