Nekromanti Mega Chicken?

Robin

Veteran
Joined
25 Jul 2000
Messages
18
Location
Visby
Hej !
Jag undrar ifall någon har ett äventyr till Mega Chicken?

MVH Robin
 

William_Besario

Warrior
Joined
20 Jun 2000
Messages
261
Location
Borlänge , SWEDEN
Fel Forum

Det här är fel forum för båda dina inlägg. rätt plats är rollspels forumet, det här är EON forumet. föresten är Mega Chiken as dåligt. ifall du vill ha ett bra rollspel gå till www.foxtail.nu och ladda hem något av Krilles rollspel.

Förlåt det var inte meningen att sätta kniven i din rygg... ... FÖRLÅT MIG!
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,895
Location
Barcelona
Re: Fel Forum

<I>föresten är Mega Chiken as dåligt.</I>

Åh! Så synd! Jag trodde faktiskt att Mega chicken var ett mycket ambitiöst spel med höga mål om världsdistribution. hmmm, så fel man kan ha.

<I>ifall du vill ha ett bra rollspel gå till www.foxtail.nu och ladda hem något av Krilles rollspel.</I>

Naturligtvis! För man kan ju bara ha ett rollspel på hårddisken samtidigt. En sån idiot jag är!

<I>Förlåt det var inte meningen att sätta kniven i din rygg... ... FÖRLÅT MIG!</I>

För all del

/Dnalor, din finne på hornhinnan
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,895
Location
Barcelona
Eftersom sagda spel är väldigt enkelt, så kan man ju ta vilket rollspelsäventyr som helst, byta ut alla elaka monster mot "slaktare" (eller vad dom nu hette) och rollpersonerna mot kycklingar, eller så kan man helt enkelt gå in i spelrummet, vråla någonting i stil med "Ni ska hitta tusen tandpetare som är gömda i Bagdad, en elak spionslaktare följer efter er! ge er iväg!"

/Dnalor, din finne på hornhinnan
 
Top