Nekromanti Medlemmar i föreningen - 2014-02-24

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,924
Location
Ludvika
Bara de som registrerat sig som medlemmar i sverokföreningen Rollspel.nu får detla (posta och rösta) i årsmötet. Detta är alltså INTE samma sak som att vara registrerad på forumet.

Följande personer är registerade medlemmar i föreningen just nu (under de namn jag känner till):
Mukwa
!Paxen
anth
Arfert
Björn Wärmedal
Bunny
chrull
Dante
DeBracy
Dimfrost
Dnalor
Fear
Gardener
gizmo
Hans E Magnusson/Zoth-Ya
Johoohno
kloptok
krank
lasergreger
Lupus Maximus
Magnus Seter
Martin Ackerfors
Max Raven
Mekanurg
Minne
Möller
Ond bråd död
Pilzeman
Robert Jonsson
Rymdhamster
Shaithan
solvebring
Tony.M.Meijer/Tony.Meijer
Vicotnik
Vimes
Übereil
Zappelina
Är det någon som just nu är känd under ett annat namn vill jag att ni postar ert nya namn i den här tråden (tillsammans med vilket namn ni står upptagna under på listan)!

Nytillagda:


Konrad Konvalj
Hakanlo
Stövelkatten

Totalt antal Medlemmar: 40
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Tony.M.Meijer => Tony.Meijer (men det borde folk kunna räkna ut)

Sedan är det ett par stycken som inte reggat sig ännu på det nya forumet.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,924
Location
Ludvika
Konrad Konvalj;n2718 said:
Konrad Konvalj kanske skall vara anmäld? Vet inte riktigt.
Du har inte återregistrerat dig i år i alla fall. Vill du bli återregistrerad?
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Rymdhamster;n2721 said:
Du har inte återregistrerat dig i år i alla fall. Vill du bli återregistrerad?
Vad innebär det för mig? Är det en signatur och lite läsande på forumet ibland och säga Ja eller Nej funkar det kanon. Innebär det något mer tungrott får jag lov att hoppa eftersom min tid inte räcker till riktigt.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,924
Location
Ludvika
Well, du var reggad förra året. Kändes det för tungrott? Eftersom jag har dina uppgifter från förra året kan jag bara lägga in dig igen. Det kräver alltså inte ens en signatur från dig. I övrigt finns det inga krav från din sida. Det kostar inte ens något.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Rymdhamster;n2731 said:
Well, du var reggad förra året. Kändes det för tungrott? Eftersom jag har dina uppgifter från förra året kan jag bara lägga in dig igen. Det kräver alltså inte ens en signatur från dig. I övrigt finns det inga krav från din sida. Det kostar inte ens något.
Körba! Det blir bra och hinner jag engagera mig mer i år så kommer jag givet göra det.
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
823
Location
Stockholm
39 pers? Seriöst? Varför är det så få, när det går ut mail och allt varje år? Jag trodde alla våra ungdomar skulle säkert vara medlemmar, men effektivt verkar det ju vara mest gamlingarna.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
gizmo;n3170 said:
39 pers? Seriöst? Varför är det så få, när det går ut mail och allt varje år? Jag trodde alla våra ungdomar skulle säkert vara medlemmar, men effektivt verkar det ju vara mest gamlingarna.
Det finns ingen ungdom på forumet, alla är som dig och mig Giz. Gamla stötar som har barnasinnet kvar uppblandat med en god islay.
 

Stövelkatten

Mästerkatt
Joined
13 May 2005
Messages
802
Location
STHLMKRTLLSTHLMKRTLLSTHLMKRTLLSTHLMKRTLLSTHLM!!!!!
Jag har nog blivit utkickad ur förening för att jag inte bekräftade mitt medlemsskap eller något sådant tjafs. Om jag inte har blivit utkickad så har jag nog aldrig varit med. Hur som helst; i want in on this!
Konrad Konvalj said:
Toppen! Då får vi ju in en ungdom i gruppen.
Stövelkatten said:
Haha, det är nog fan så att om man bortser från Möller så är jag yngst. Sjukt.
Vad är det här för jävla pensionärsförening? PROWRNU.
 
Top