StefanB
Warrior
Uppföljning på mitt Offensiv inköp
Jag tycker modulen är helt ok.
Innehåller grejer som mer eller mindre saknades i grund, tex elkastare och kevlar skor. Bra med info om företagen så man vet vad det kommer ifrån och om man är polis vad man borde ha för prylar. Mer vapen, granater och ammo, lite mer regler om sprängteknik, alla inkluderade tillbehörs info finns med då vissa saknades i grundboken. Bra kapitel "vapentillbehör" med en massa kul grejer man kan köpa till sitt vapen i stil med större mag och pipförlängning, gött me lite stridskonster och................
Helt enkelt en tuff modul, speciellt om du är en vapen galning....mohahaha....
Jag tycker modulen är helt ok.
Innehåller grejer som mer eller mindre saknades i grund, tex elkastare och kevlar skor. Bra med info om företagen så man vet vad det kommer ifrån och om man är polis vad man borde ha för prylar. Mer vapen, granater och ammo, lite mer regler om sprängteknik, alla inkluderade tillbehörs info finns med då vissa saknades i grundboken. Bra kapitel "vapentillbehör" med en massa kul grejer man kan köpa till sitt vapen i stil med större mag och pipförlängning, gött me lite stridskonster och................
Helt enkelt en tuff modul, speciellt om du är en vapen galning....mohahaha....
. Dock så kan du träffa ett bärhjul och skada det, men tänk på att PV-vapen bara gör "hål" inte spränger bort saker. En träff i spännhjulet (längst fram) eller drivhjulet (längst bak) är däremot desto farligare. Men försök du träffa ett hjul med en diameter på typ 50 cm på 50-100 meters avstånd när det där hjulet dessutom rör sig och inte befinner sig i just den vinklen du hade önskat dej. Befinner sig stridsvagnen i skog så är det däremot omvända odds, där har infanteri stora möjligheter att utmanövera en stridsvagn.