Nekromanti Massivt MUA-äventyr, "De levandes land"

Ebenezer

Veteran
Joined
18 Mar 2006
Messages
83
Location
Mölndal
Jag har på min personliga (och väldigt primitiva) hemsida nu lagt upp bl.a. "De levandes land", ett hyfsat stort (iaf i sidomfång) MUA-äventyr som jag skrivit och spellett.

Jag hoppas att folk kan få glädje av det! Om någon läser det eller testar det så vore det också kul att få höra vad ni tyckte.

Länk:
Hemsidan
 

CapnZapp

Myrmidon
Joined
3 Apr 2008
Messages
4,003
Jag är "tyvärr" spelare i Mutant, men jag har vidarebefordrat länken till din hemsida till min SL :gremsmile: (Inga garantier han läser den förstås)
 

Måns Bredelius

Veteran
Joined
9 Jan 2013
Messages
121
Location
Stockholm
Jag har små läst på det. Värkar snyggt. kommer nog spela det eller använda det som modell till en annan värld och andra regler.

snyggt.
 

Didra

Veteran
Joined
16 Jun 2006
Messages
1
Location
Umeå
Ser snyggt ut vid första anblicken. Då jag är spelare i MUA så kommer jag inte själv att läsa men jag ska genast meddela min SL så får han ta sig an uppgiften. Något jag noterande var dock att hela innehållsförteckningen är fel. Samtliga sidnummer som står där har fått fel nummer. Sid 5 är egentligen 4, sid 7 är egentligen sid 6 osv. (En bagatell i sammanhanget kanske men tänkte att det var värt att påpeka.)

EDIT:
1. Det går inte att ladda ner spelarkartan. Ett felmeddelande dyker då upp.
2. Det går inte att ladda ner äventyret Ofrivilliga patrioter. När jag klickar på den länken så kommer jag till Robokock.
 

Ebenezer

Veteran
Joined
18 Mar 2006
Messages
83
Location
Mölndal
Tack för påpekandet!

Innehållsförteckningen är fixad och spelarkartan går nu att ladda ner (hoppas jag). Jag lade upp lite annat skrot också. Jag har en massa gamla äventyr och grejer på datorn som jag vill dela med mig av men jag känner att jag måste snygga till gamla grejor innan jag vågar offentliggöra dem :gremtongue:
 
Top