Mekanurg said:Det här är nog dieselpunk, snarare än steampunk. Jag får "sent 40-tals"-vibbar hela tiden.
krank said:Måste nog erkänna att jag gillar den andra mer än den första; den är en sån ordentlig kukförlängare =)
Mekanurg said:Tänk då på hur vindrutan framför tjejen är utformad.Konstnären är knappast subtil.
solvebring said:Underbart!
Hur kommer det sig förresten att du alltid kommer med forumets bästa bilder och konstnärstips?
Mekanurg said:solvebring said:Underbart!
Hur kommer det sig förresten att du alltid kommer med forumets bästa bilder och konstnärstips?
Jag är professionell informationinhämtare sedan 20 år. Jag gör det på ren rutin.![]()
Du vet att du faktiskt ger vibbar av att i riktiga livet egentligen vara en tuff privatspanar-rollperson va?Mekanurg said:solvebring said:Underbart!
Jag är professionell informationinhämtare sedan 20 år. Jag gör det på ren rutin.![]()
solvebring said:Du vet att du faktiskt ger vibbar av att i riktiga livet egentligen vara en tuff privatspanar-rollperson va?![]()