Nekromanti Marco?

Perenna

Swordsman
Vart tog den där lilla sneak-previewn på några av de nya vapenillusarna vägen? Jag satt ju med höga förväntningar i flera dagar! :)

Den kommer så fort mitt liv kommer i ordning igen. ,-) Men du kan få se en Death Ordnance Take'em Out här och nu. ,-)

-Marco Behrmann

Av utrymmesskäl, nej. Vi får kämpa och slåss för att hålla NO inom de planerade 176 sidorna. Eftersom alla sidorna nu är gjorda... ,-)

-Marco Behrmann

Alla sidor gjorda???
låter det som musik i mina öron? ja det gör det! (om det nu är så)

Snow
Dead, but still walking around

Så är det minsann - i veckan (antagligen redan i morgon) kommer stora saker att ske, håll utkik på Neogames webbplats för mer info. ,-)

Var det någon som viskade om ett fast releasedatum för Offensiv? Känner jag till ett sådant? Oj, skulle jag? ,-)

-Marco Behrmann

hur blir det med releasen?

Förra (eller förrförra.. minns inte...) hösten när offensiv skulle komma ett speciellt datum så var det ett litet party planerat mitt i natten på tradition i sthlm. Kan något sådant bli aktuellt igen?
Skulle vara trevligt.. som en liten förmån för oss som har väntat :gremlaugh:

Du behöver inte säga när eller nått sånt.. bara om idén är intressant, eller om ni redan tänkt på det eller om det redan är kört...

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

...och jag ser hellre modulen i affären, än ännu en försening ;)

Vågar man hoppas på vapenbeskrivningar för närstridsvapnen, enligt den modell som sågs i previewn på Offensiv i nya Codex? Dvs. den där textmässiga beskrivningen... Motsvarande fanns väl redan i Nippon.

Hmmm...

Jag som inte bor i nån "Tradition-stad" kan väll endast önska er som gör det något sådant. Dock hoppas jag t.ex. på att Tradition kommer en sån där "förhandsbeställ-och-vinn-fina-priser-tävling-inbakad-däri" när offensiv kommer... Då kommer jag vara med kan jag lova!

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."

Back