Nekromanti Marco, vad håller du på med!?

pellejones

Warrior
Joined
8 Aug 2000
Messages
359
Location
Sverige, Uppsala
Ahh nu är Neotech Offensiv är släppt, vilken känsla... fast jag sitter fortfarande och väntar på att min bror ska ta sig till mig med det så att jag får det nån gång!!! (Det råkade visst komma till honom när jag beställde .../images/icons/grin.gif), men men, så kan det gå...

Nu när det är släppt så måste du väl ha det underbart Marco? eller? Jag bara undrar, vad gör du nu när det är släppt? Är du med på några andra projekt eller nått...
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,922
Location
Sandukar
Re: Vad Marco håller på med!

Marco har just avslutat skrivandet av Regnsynd, en mörk historia förlagd till Soldarn i Eon. Äventyret kommer följa med Eon II-boxen och är på 36 sidor. Hela äventyret andas en dyster skräck-fantasy som slår klorna i de stackars RPna. =)

Efter det (eller snarare nu) så kommer jag att påbörja ett hemligt Neo-projekt som är på en mycket stor skala. Jag hoppas kunna läcka lite info inom ett halvår. ,-)

Fast det är ju när jag inte fysiskt imiterar hyggelmonster på spelkonvent. =)
 

Lord Avallach

Veteran
Joined
21 Aug 2000
Messages
142
Location
Uppsala
Re: Vad Marco håller på med!

kommer regnsynd att kunna få tag i utan att köpa boxen (känns lite onödigt att köpa hela boxen pågrunda aväventyret)

"After all, how can we be less then our dreams"
 

Maggan

Swordsman
Joined
7 Feb 2001
Messages
746
Location
Ekshärad i Värmland
Och som jag sagt förut...

...så käns det onödigt att köpa hela N2-boxen om man redan har grundreglerna men vill ha äventyret, tärningarna och färgkartan...

->>Magnus<<-
 
Top