Nekromanti Manticore Directorate

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,579
Location
Rissne
Jag gillar stilen - och det säger jag inte bara för att den inte är likadan som Null States stil (känner redan att jag stulit layouten från nåt test du postade här)... =)

Jag korrläser gärna, iaf om det kan levereras i nåt lättkommenterat format (google docs, eller kanske doc/odt). Kan inte lova någon hastighet, dock.
 

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären
krank said:
Jag gillar stilen - och det säger jag inte bara för att den inte är likadan som Null States stil (känner redan att jag stulit layouten från nåt test du postade här)... =)
No worries, du får sno min layout. Jag hittar på något annat helt enkelt :)

krank said:
Jag korrläser gärna, iaf om det kan levereras i nåt lättkommenterat format (google docs, eller kanske doc/odt). Kan inte lova någon hastighet, dock.
Fint. Jag lägger upp på googledocs.
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,909
Det är två väldigt snygga bilder. Jag gillar båda.

På den andra bilden skulle jag dra ned glasögonen lite. De är för stora, och ger inte så mycket sken av agent som hippie.

Båda bilderna skulle må bra av lite bakgrund för att kunna fungera fullt ut som illustrationer.
 

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären
Vitulv said:
Det är två väldigt snygga bilder. Jag gillar båda.

På den andra bilden skulle jag dra ned glasögonen lite. De är för stora, och ger inte så mycket sken av agent som hippie.

Båda bilderna skulle må bra av lite bakgrund för att kunna fungera fullt ut som illustrationer.
Tack. Och ja, du har nog rätt, jag har också tyckt att glasögonen känns lite stora. Jag funderade först på ett par runda glasögon - men då hade det nog blivit för mycket hippie :)

Jag tänkte mig att bilderna skulle ligga i en text och texten flöda runt bilden, så jag tror nog slutresultatet kan bli ok.

Tack för feedback.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,579
Location
Rissne
Sereg said:
No worries, du får sno min layout. Jag hittar på något annat helt enkelt :)
Vet iofs inte hur lika de blir egentligen...
 

KamiFisk

Hero
Joined
1 Feb 2010
Messages
928
Location
Uppsala
Jag vet inte med det där om glasögon, jag uppfattade dem som tactical goggles =) och då har de bra storlek.
 

tull

Hero
Joined
12 Jun 2008
Messages
1,708
Location
Uppsala
Ser sjukt bra ut!

Dock, något jag stör mig överjävligt mycket på är snubbe nummer 2. Han med brillorna som tidigare diskuterats. Jag skulle ge honom en anständig slips alternativt knäppa upp första knappen på skjortan. Det är bara frireligiösa och folk utan stil och klass som knäpper den översta knappen utan att addera en slips till klädseln.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,579
Location
Rissne
Persson said:
Det är bara frireligiösa och folk utan stil och klass som knäpper den översta knappen utan att addera en slips till klädseln.
Äh, det här med slips är bara en fluga.
 

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären
Persson said:
Ser sjukt bra ut!

Dock, något jag stör mig överjävligt mycket på är snubbe nummer 2. Han med brillorna som tidigare diskuterats. Jag skulle ge honom en anständig slips alternativt knäppa upp första knappen på skjortan. Det är bara frireligiösa och folk utan stil och klass som knäpper den översta knappen utan att addera en slips till klädseln.
du har rätt, han ser lite för strikt ut. Skall fixa det.
 
Top