Nekromanti [Malmö] SL söker spelare på MaH

Landrim

Warrior
Joined
21 May 2013
Messages
251
I höst börjar jag plugga på Malmö Högskola och jag vet med mig av tidigare erfarenhet att jag inte kommer vara så värst aktiv under insparken (tycker det mest är stökigt och tålamodsprövande att vara med på den, i synnerhet eftersom jag inte dricker), men vill jättegärna träffa nya vänner på högskolan. Så därför tänkte jag höra här istället om det finns några rollspelare på MaH (som antingen redan studerar på MaH eller som jag börjar där nu i höst) som hade velat umgås antingen under insparksveckan eller efter?

Jag är spelledare för en liten Skypegrupp som spelar Dungeon World och jag tycker det hade varit roligt om vi kanske kunde starta en fysisk rollspelsgrupp med folk från högskolan.

Intresserad men är ny till rollspelens magiska värld? Inga problem! Alla är välkomna så länge intresset finns


Jag vill även passa på och tillägga att jag är fullt medveten om existensen av Spelens Hus och att det hänger rollspelare där, men jag vill gärna träffa nytt folk att umgås med på högskolan så därför lägger jag upp denna tråden.

Om du känner dig träffad och intresse finnes, släng iväg ett meddelande till mig här på forumet eller på mail: johand.nilsson88@gmail.com



// Landrim
 
Top