Nekromanti Mailing-rollspel

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,483
Location
Helsingborg
PBeM

Tyvärr kommer jag inte ihåg adressen men det var nån för ett tag sen som skrev en adress till en sida. Sök på forumet.

/[color:green]Han</font color=green> som kanske ska säga att PBeM står för "Play By E-mail"
 

[HSM]

Warrior
Joined
21 May 2000
Messages
350
Re: WebRPG

www.webrpg.com har jag för mig är en sida som kör "rollspel över nätet". Hurvida det sker per e-mail eller på annat sätt det vet jag däremot inte.

-Hans

Med fickorna fulla av nycklar i en värld utan dörrar.
 

GolGol

Veteran
Joined
10 May 2001
Messages
2
Location
Visby
Re: www.pbem.com

Jag vet två ställen med "Rollspel" på, dock är de båda på engelska och de spelas inte med hjälp av mail. De fungerar mer som en fri historia.
www.dragonmount.com är ett fantasy RPG som utspelar sig i Robert Jordans värld (jag antar att ni har läst hans böcker...) Tyvär så verkar sidans Moderatorer inaktiva på så sätt att de inte svarar på mina mails :gremfrown: så jag kan inte berätta hur man spelar.

http://avpnetwork.com är den andra sidan där det snart finns ett Sci-fi RPG som utespelar sig i Aliens universumet. Jag är själv moderator där och jag jobbar med att få detta rollspel online så fort som möjligt.

"Blessed be the Lord my strength which teacheth my hands to war and my fingers to fight"
-Jackson
 
Top