Nekromanti Mailformulär och cgi-script

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
För er som inte visste om det så kan jag berätta att alla samarbetssidor har tillgång till att använda mailformuläret på www.rollspel.nu. Med det så kan man göra formulär på sin hemsida som skickar mail till en angiven e-postadress. Om ni behöver en sådan så kan ni maila redaktionen så får ni en beskrivning hur det används.

Vi har även ett par andra script som ni kan använda er av och om det är något vi inte har så kan vi säkerligen fixa det åt er. Så om det är något som ni vill ha så är det bara att fråga.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Gäller erbjudandet även oss vanliga redaktörer?

I så fall vill jag ha ett script som trollar fram hundralappar ur disk-driven...

/Azagthoth
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Shoot! Om jag går ur redaktionen och slänger ihop en dunderbra hemsida som blir samarbetssida då?

/Azagthoth
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Vad var det där för påhopp? Jag lade ju upp en nyhet MED fungerande länkar! Hur mycket mer behöver man kunna?

/Azagthoth
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Skrev du egna länkar i koden då alltså? Då får jag väl dra tillbaka mitt påhopp och gratulera till dina nyvunna kunskaper istället. Du skulle nog kunna få jobb som webbdesigner nu!

Otur för dig att jag just tog ett principbeslut på att du inte får gå ur redaktionen! Ha!

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Otur för dig att jag just tog ett principbeslut på att du inte får gå ur redaktionen! Ha!

Ouch! Fast det skulle ju kunna vara ett tecken på uppskattning också...

/Azagthoth
 
Top