Nekromanti Magneter och mirakel publicerat

Olle Linge

Snigel
Joined
23 Oct 2003
Messages
2,882
Location
北極東邊
Världen håller på att förändras. Vättarna under bergen förser människorna med teknologi de blir allt mer beroende av, men människorna finner också egna sätt att bruka jordens magneter och himlens mirakel. Båda är verktyg i deras kamp för att kontrollera varandra och naturen omkring dem. Alla sådana försök har dock sitt pris, för varken människa eller natur låter sig betvingas utan att de förr eller senare slår tillbaka.



Magneter och mirakel är ett komplett rollspel med smidiga regler som låter er skapa huvudroller på bara några minuter. För att det ska vara lätt att komma igång finns också fyra äventyr i flera genrer för olika spelgrupper. På spelets kan du läsa mer om spelet och även ladda ner en gratisversion i PDF. Klicka här om du är nyfiken och vill veta mer!
 

Olle Linge

Snigel
Joined
23 Oct 2003
Messages
2,882
Location
北極東邊
Märkligt. Jag kan öppna PDF:en från webbsidan utan problem. Är det någon annan som kan testa och se om det fungerar eller inte? Arfert, kan du prova igen?

Nu har nästan tio personer sagt att det fungerar. Arfert, om det fortfarande inte fungerar, vad kör du för program/OS?
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,847
Location
Nordnordost
Funkade för mig (acrobat reader på windows xp), jag kollade inte längre än listan med inblandade, men så långt funkade allt bra.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,479
Location
Rissne
Funkar bra för mig. 64-bitars ubuntu, firefox 4.0.1, adobe reader.
 
Top