Nekromanti [M:UA] Mutationer och optioner

Grog

Swordsman
Joined
7 Dec 2003
Messages
505
Location
Munchen
Eftersom jag har min upplaga av Mutants regelbok i ett annat land an dar jag befinner mig ber jag istallet er om hjalp:

Jag behover en lista pa de fysiska mutationerna och robotars optioner, helst med en kort beskrivning av vad de har for effekt. Finns en sadan lista nagonstans att ladda ned (lagligt)? Jag hittade inget dylikt pa mutant.nu. Ar det nagon som vill forbarma sig over mig och rakna upp dem i den har traden?

Merci vielmal
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Jag föreslår dig istället att snacka med folk på Järnringens forum. Där finns det många som kan detta näst intill utantill, plus att du kan få tag i Järnringenägarna som kanske kan vara schyssta nog att klämma ihop en textfil med vad du saknar, om du förklarar situationen och ber snällt. Det kan nog också vara säkrast att göra det, så att vi inte sitter här och råkar göra något olagligt, eftersom det är olagligt att kopiera material för annat än eget bruk.
 

Grog

Swordsman
Joined
7 Dec 2003
Messages
505
Location
Munchen
solvebring said:
Jag föreslår dig istället att snacka med folk på Järnringens forum. Där finns det många som kan detta näst intill utantill, plus att du kan få tag i Järnringenägarna som kanske kan vara schyssta nog att klämma ihop en textfil med vad du saknar, om du förklarar situationen och ber snällt. Det kan nog också vara säkrast att göra det, så att vi inte sitter här och råkar göra något olagligt, eftersom det är olagligt att kopiera material för annat än eget bruk.
Ja tanken slog mig, men jag hoppas slippa registrera mig pa ytterligare ett forum. Jag tror knappast det kan vara olagligt att skriva en lista over namn pa mutationer, det vore rent barockt.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Tja, möjligt, möjligt...
Jag tänkte likadant; "Å nej, inte ett forum till". Men jag kan säga det att spelar man Mutant så är det verkligen guld. Mutantspelarna där är verkligen engagerade och de har mycket skoj att bjuda på. System-ombyggnader, roliga teorier, extramaterial, tuffa husregler, scenarion... och all hjälp man kan tänka sig.
Rekommenderar det om du verkligen gillar att spela Mutant.
 

Grog

Swordsman
Joined
7 Dec 2003
Messages
505
Location
Munchen
Jag hittade en lista over alla Optioner i just en husregeltrad pa deras forum. Mutationer verkar det dessvarre vara svarare att fa tag pa. :gremsuck:
 
Top