Nekromanti M:UA i Stockholm

Patrick Bateman

Warrior
Joined
25 Oct 2000
Messages
224
Location
Stockholm
Jag söker några att spela Mutant: Undergångens arvtagare med i Stockholms-området. Själv bor jag i Södertälje. Är innehavare av allt utgivet material till M:UA. Söker spelgrupp för spel 1-2ggr/månad, typ.

Hör av er här på forumet eller på min mail: daniel_hb@hotmail.com

Kort om mig: 29 år, spelade rollspel i yngre år och har lust att ta upp hobbyn igen. Väldigt många men inte alla svar är av intresse.
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,930
Jag vill nänvisa till det här inlägget och tillika rekommendera individen i fråga.

/Vulf
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Usch va trist att jag inte ens hinner spela med mina vanliga spelgrupper längre, eftersom jag är en M:UA-sugen Södertäljebo... nåväl, får jag någonsin tid över att spela ska jag i alla fall se till att höra av mig.
 

kalcidis

Hero
Joined
30 Jul 2000
Messages
893
Location
Östbergahöjden
Jag flyttar till stockholm/fittja om cirka en vecka eftersom jag hädanefter kommer börja studera vid KTH (civ. ing. design/produkframtagning) och därmed är tvungen att lämna min hemstad med spelgrupp och allt vad det innebär.

Antar att lite information om mig är intressant: 19 år har varit aktiv rollspelare sedan min bror introducerade mig vid 6-7 års ålder. Då med Drakar och Demoner 3 (grön box med Elric-omslag). Förutom rollspel gillar jag musik, mysiga kvällspromenader och mat.
 

Patrick Bateman

Warrior
Joined
25 Oct 2000
Messages
224
Location
Stockholm
Tack för alla svar! Jag trodde inte att jag skulle få något gensvar så snabbt, men jag är väldigt positivt överraskad.

Nu har jag fått tag på en spelgrupp att spela med, och jag är tveksam om jag kommer att ha tid vara med i flera grupper samtidigt. Jag tackar för alla inkomna mess, men jag måste tyvärr avböja övriga inkomna eller kommande erbjudanden om spel. Skicka därför inga fler svar är ni snälla, jag kommer inte att bevaka den här tråden i framtiden.
 
Top