Nekromanti Mörk Borg recension

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
Ja, NHG har tyngd och Helvetica har luftighet. Båda har sina användingsområden precis som olika weights kan ha det…<3
Skulle inte använda ordet spretighet för det tycker jag Arial är med sina sjösjuka terminaler som sticker åt alla håll
 

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
ja jo det är missklädsamt av mig att gå loss som jag gör när nån nämner mitt livs kärlek HELVETICA
 

pappapiraten

Warrior
Joined
25 Oct 2013
Messages
214
Location
Helsingborg
Jag fick min bok för någon vecka sedan, sen på bollen som vanligt. Boken är fortfarande inplastad för jag vill inte att nått ska hända den, jag är så nöjd med att äga rollspelet och funderar starkt på att köpa ett exemplar till so jag kan ha som blädderex. Hur lame är inte det? Men vissa saker är för bra för att smutsas ned av fettiga fingrar och nyfikna ögon. =)
 

Leon

Leo carcion
Joined
8 Mar 2004
Messages
6,395
pappapiraten;n347922 said:
Jag fick min bok för någon vecka sedan, sen på bollen som vanligt. Boken är fortfarande inplastad för jag vill inte att nått ska hända den, jag är så nöjd med att äga rollspelet och funderar starkt på att köpa ett exemplar till so jag kan ha som blädderex. Hur lame är inte det? Men vissa saker är för bra för att smutsas ned av fettiga fingrar och nyfikna ögon. =)
Bra. Boken måste vara i mint condition när du bränner den.
 

pappapiraten

Warrior
Joined
25 Oct 2013
Messages
214
Location
Helsingborg
Leon, bränner den? Nej nej, jag vill inte ha blodstänk på den från mitt altare här hemma så den får behålla plasten på.
Mitt framtida blädder-ex däremot, den kan jag bränna som en homage till den enda och sanna guden.
 
Top