Nekromanti Mördarekorrarna anfaller

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Haha, mördarekorrar!
Det här var ganska intressant ju, akta er för ekorrarna!

Nej men lol som tusan!
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Huvva !
Jaja, jag menar det finns ju mördarsniglar juh.. Så varför inte mördarekkorar åxå. :gremsmirk:
 
G

Guest

Guest
Man måste ju ha några tama sådana för att kunna åka ostört av hundar på spårvagnen.

/Zorbeltuss som fortfarande är lite rädd för hundar.
 

haltageten

Dum inuti huvudet
Joined
11 Apr 2004
Messages
578
Location
Stockholm
Det är ännu ballare att det är svarta. Det känns liksom lite ondare.

- Jocke, gör en färganalys av ekorrarna.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,971
Location
Linköping
Det är ännu ballare att det är svarta. Det känns liksom lite ondare.

Dom röda ekorrarna är fire-squirrels och kastard eldlkot när man tittar åt nåt annat håll, men det är ingenting mot de svarta ekorrarna... De är kannibaliska necro-squirrels och återuppväcker uppätna husdjurs skelett och har som betjänter.
*Väntar glatt på nästa färg...*
 

Jaggernaut

Hero
Joined
6 Aug 2003
Messages
941
Jaja, jag menar det finns ju mördarsniglar juh.. Så varför inte mördarekkorar åxå.

Doh! Vad mördar* mördarsniglarna då? Jo växter...! Okej hur svårt är det att kallblodigt mörda en växt egentligen!? De kan ju inte ens försvara sig :gremsuck:

Okej hela ovanstående stycke ska läsas med en sådan här :gremtongue:

*<font size="1">I och för sig kan de också äta gamla döende sniglar men det är ju inte heller så tufft.</font size>

/Jaggernaut - onödig
 

Jambu

Swordsman
Joined
17 Feb 2005
Messages
433
Location
Rättvik
*Nervösa ryckningar. Går och stänger fönstret*

*... och låser den stängda dörren.*
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,688
Location
Värnhem, Malmö
De grå ekorrarna, vilka enligt WHFRP-färgkodning av magiskolorna ska vara illusionister (medan våra svenska röda är bright squirrels, som mycket riktigt skjuter eld). Sedan finns ju flygekorrarna också... döden från himlavalvet.
 

haltageten

Dum inuti huvudet
Joined
11 Apr 2004
Messages
578
Location
Stockholm
" döden från himlavalvet. "

Gaha, death from above. Jag ser framför mig hur en arme av ekorrar gör flyganfall från träden mot alla stackars parkbesökare. Släpper kottar som tack vare hastigheten penetrerar så väl kött som ben. :gremtongue: Medan de röda/bruna ekorrarna lastar iväg eldklot från träden som skapar någon form av spärreld så att människorna inte kan fly. Sen när slaget är slut så kommer de svarta ekorrarna, äter upp liken och återuppväcker benresterna.

Hmm, en tråkig torsdagsmorgon på jobbet och jag flippar ut totalt.

- Jocke, trött och seg.
 

haltageten

Dum inuti huvudet
Joined
11 Apr 2004
Messages
578
Location
Stockholm
Har du skorsten eller möjligtvis någon form av ventilation så borde du nog spika för där. De är listiga rackare ska du veta. Sen borde du även sätta upp ett nät ovanför och runt sängen så att de inte smyger sig på dig då du ligger och sover...

- Jocke, fortsätter skriva även fast han är trött.
 
Top