Nekromanti Mördare som härjar !

Tzorcelan

Veteran
Joined
6 Jun 2000
Messages
8
En av mina Rp är ledare över en grupp stråtrövare..som hittils bara har lyckat's råna en person (en förbiresande tirak) det skulle dom inte ha gjort för nu har han hyrt en skicklig mördare som mördare en efter en av Rp's underhuggare på nätterna (he he rätt åt dom) dagen efter brukar det ligga ett offer utanför..deras tält läger....alla stråtrövare är tiraker.....hittils har 3 män blivitt spårlöst mördade en Med Kniv hugg dom andra två strypta till döds.....en man från allvetandets brödskap som är nära vän till rpn har lyckat's övertyga att man inte tjänar på att vara stråtrövare och han är nu en medlem av allvetandet's brödskap..han är nu lite mer hederlig och rånar inte folk....vi får se hur det går.....=)
 

Mr spelledare

Veteran
Joined
15 Jun 2000
Messages
82
Location
Ängelholm
Inga vidare stråtrövare om de bara lyckas råna en ensam person. Och visst kan de löna sig att vara ståtrövare om man håller sig undan lagens långa arm.


MVH "Gud"
 

Exarch

Veteran
Joined
18 May 2000
Messages
86
Location
Skara
Han var en stråtrövare, men han sadlar om och går med i Allvetandets Brödraskap!!! Har han verkligen rätt mentalitet för att tillhöra en dylik sammanslutning? Allvetarna brukar ju vara akademiker och magiker... Var fick stråtrövaren sin utbildning?

//Exarch, lite undrande faktiskt...
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Det där låter ju snyerligen brutalt tycker jag !

[color:purple]Jag kom !
Jag såg !
Jag spelar som F** !</font color=purple>
[color:white]// Johan K</font color=white><P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Johan K on 2000-06-29 13:23.</EM></FONT></P>
 

Denelian

Veteran
Joined
28 Jun 2000
Messages
32
Location
Stockholm
håller med, en ensam man!!
han borde sadla om men är brödraskapet rätt?
stakars sate kommer att trötta ut sig på diskusioner

/denelian, ingen stråtrövare
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Vem vet vad han gjorde innan han blev stråtrövare... Han kanske var en framtsående akademiker som fick lite problem och sadlade om och sedan försökte någon annanstans.

[color:purple]Jag kom !
Jag såg !
Jag spelar som F** !</font color=purple>
[color:white]// Johan K</font color=white>
 
Top