Anthrox
Svintryne
Det var väl lite för många hakkors i deras videos.Är Zanguina dött? Det är länge sedan jag såg något livstecken från gänget bakom spelet men av olika skäl har jag heller inte hållit utkik.
Det var väl lite för många hakkors i deras videos.Är Zanguina dött? Det är länge sedan jag såg något livstecken från gänget bakom spelet men av olika skäl har jag heller inte hållit utkik.
Det var väl lite för många hakkors i deras videos.
Det kan jag inte uttala mig om, men en stor anledning till att varken Zanguina eller dess skapare syns till så mycket misstänker jag är för att de postade en video på Facebook/Instagram med dåligt dolda hakkors i. Vill minnas att någon sen blev bannad på wrnu på grund av det. Tror videon är kvar dessutom, trots ett gäng anmälningar.Seriöst? De var nazister?

Över den egna sidan lät de också mycket kort klistra in en bild på Hitler – säkerligen menat som ett skämt, men ändå tydligt byggt på idén om en "woke mob".
Säkert bara sköna killar som sköjar lite.De delade även Vit makt-länkar och visade okritisk fascination för Nazityskland.